AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Traff en mann gjennom tinder (haha) i sommer. Vi traff hverandre en gang. Han er en flott mann, har god jobb, leilighet og bil. Han har alt jeg egentlig søker og synes er topp. MEN jeg føler at han er veldig "desperat". Jeg lager meg den oppfatningen fordi han får flere nye venner på facebook i uka, alle jenter, som jeg mistenker fælt at han blir kjent med på tinder. Han har også flere jenter på snapchat på topplista si. Han har spurt meg flere ganger om å finne på noe, men jeg synes dette er så lite tiltrekkende.. Han virker så desperat etter å finne seg kjæreste. Vi fikk en god tone når vi var sammen, men noe inni meg sier at det ikke er den rette. Fordi hadde jeg følt noe spesielt, så hadde jeg jo vært med han fortest mulig Hva tror dere? overreagerer jeg? Anonymous poster hash: 93e55...2ab
Gjest Jon blund Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Gi han en sjangse hva har du å tape?. Han er kanskje litt desperat ja, men kanskje han bare venter på den rette jenten, hvem vet;)? 1
Kjetil.. Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Møt han en gang til, vær et par timer ilag, klaffer det ikke å du forsatt har en uggen følelse så ikke ta mer kontakt. Desperat er veldig lite tiltrekkende ja, men det du kaller desperat er kanskje noe han ser på som proaktiv oppførsel for å finne en å dele livet med? (uten at det funker helt tydeligvis). Hvis alt er topp ellers så prøv uten å forplikt deg er mitt råd. Lykke til. edit: Manglende ord er satt på sin rette plass Endret 9. oktober 2014 av Kjetil.. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du ikke får rette magefølelsen, kanskje du skal lytte til den? Når det gjelder alle disse damene. Plager det deg skikkelig, eller bruker du dem som en unnskyldning for å"ikke like fyren? 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Hvis du ikke får rette magefølelsen, kanskje du skal lytte til den? Når det gjelder alle disse damene. Plager det deg skikkelig, eller bruker du dem som en unnskyldning for å"ikke like fyren? Vil vel ikke være en av mange... tror jeg Anonymous poster hash: 93e55...2ab
WubWub Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Desperat om man er på tinder eller dating sider om man ønsker seg kjæreste? Hva har desperasjon med det å gjøre? Det sier vel bare at han er kjærlighets søkende og på utkikk etter romanse. Om man er DESPERAT så går man vel strengt tatt bare å leier ei hore for en kveld.
Nettinettet Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Vil vel ikke være en av mange... tror jeg Anonymous poster hash: 93e55...2ab Vel det vil du alltid være, frem til du skiller deg ut hos en og blir den ene spesielle. Du må ta noen sjanser her i livet! En som leter etter kjærligheten er ikke desperat bare fordi han leter, og det er jo faktisk det han gjør når han snakker med mange og legger mange til på facbook. Kanskje er han også kresen og ikke desperat siden han ikke bare tar den første og beste dama. Hvis du synes fyren er flott så ikke la deg skremme av konkurransen. Gi det et forsøk og så ser du bare hvordan det går. Ingenting å tape på det. 1
kapteinNorge Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Sier du nei hver gang han spør om å finne på noe? Som du sier, hadde du vert interessert ville du forsøkt å være med han fortest mulig, kanskje han tenker som deg og bare forsøker å være med deg fortest mulig? Dersom han spør flere ganger uten at du rekker å svare i mellom, så høres det derimot litt desperat ut. Det å legge til mange jenter på facebook er ikke nødvendigvis et tegn på at han er desperat, men kan like gjerne være et tegn på at han ikke omgås jenter så ofte. Snapchat er så upålitelig som du får det, spessielt såpass tidlig i en datingfase. På topplista mi har jeg lillesøster, mamma og ei god veninne som jeg ikke er intersert i på den måten...
Summers Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Sykt aktiv på Tinder, snapchat og legger til nye jenter på facebook hele tiden. Er vel ikke kjæreste jeg hadde gjettet han var desperat etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå