Gå til innhold

Åpen eller lukket profil på Instagram?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva har dere, og hvorfor? Jeg klarer aldri å bestemme meg, og ender med å åpne og lukke den relativt ofte.

Anonymous poster hash: dfa1b...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har åpen, men jeg legger ikke ut noe særlig privat heller. Det er mer naturbilder, feriebilder og slikt, så har ingen grunn for å ha privat. Men skjønner at de som deler mange bilder av seg selv, familie, venner og lignende velger å ha privat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket. Utestenger og avviser de som skaffer seg en konto. Legger til masse kjente uten å legge ut noen bilder selv. Noen gidder ikke engang å legge ut profilbilde.

Slike stille observatører som trenger noe å sladre om men aldri bidrar får nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en åpen og en lukket. En privat hvor det er bilder av meg, samboeren, valpen og livet vårt. Og en som er hobbyen min med bilder av nettopp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket. Utestenger og avviser de som skaffer seg en konto. Legger til masse kjente uten å legge ut noen bilder selv. Noen gidder ikke engang å legge ut profilbilde.

Slike stille observatører som trenger noe å sladre om men aldri bidrar får nei.

Endret av vestia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kriteriene dine for at noen skal få følge deg er at de er aktive på insta selv?

Njaaa. Ser det an litt ja. Både på Face og Insta innes endel "observatører" av typen kun følger med og sladrer. Før i tiden var det noe som kaltes festobservatører. De var der, men deltok ikke. De sitter idag mer på face en de fleste, nysgjerrige som få men meeeget privat selv. Det kalles vel sosiale medier for en grunn??

Hvorfor oppretter noen en insta konto legger til ALLE og men deltar ikke selv? Man kan jo undres.

Godkjenner flere på face. Face brukes ofte som infokanal rundt klubber, foreninger, treninger og treff.

Insta er mer for de jeg kjenner og har lyst å holde kontakt med.

Slik jeg tenker ihvertfall..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har åpen. Jeg har jo hørt om skrekkhistorier der bildene blir brukt til kommersielt bruk etc, men det er ikke noe jeg går rundt og er redd for. Sjeldent jeg legger ut veldig private bilder der, men har bilder av meg selv og venner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har åpen konto. Har i underkant av 5000 følgere men poster ingen private eller personlige bilder og derfor bekymrer jeg meg ikke så veldig med tanke på sladring og misbruk.

Anonymous poster hash: 5e9cc...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Har åpen :) Pleier ikkje å poste noko hemmelig der uansett. Facebook derimot har eg berre 11 venner og ein heilt lukka konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket. Ser ingen grunn til å flashe bildene mine til ukjente/halvkjente. Ikke at de er av typen konfidensielle, men likevel. Har ikke særlig stort eksponeringsbehov.

Anonymous poster hash: cd1a6...68d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa. Ser det an litt ja. Både på Face og Insta innes endel "observatører" av typen kun følger med og sladrer. Før i tiden var det noe som kaltes festobservatører. De var der, men deltok ikke. De sitter idag mer på face en de fleste, nysgjerrige som få men meeeget privat selv. Det kalles vel sosiale medier for en grunn??

Hvorfor oppretter noen en insta konto legger til ALLE og men deltar ikke selv? Man kan jo undres.

Godkjenner flere på face. Face brukes ofte som infokanal rundt klubber, foreninger, treninger og treff.

Insta er mer for de jeg kjenner og har lyst å holde kontakt med.

Slik jeg tenker ihvertfall..

På hvilket grunnlag baserer du disse opplysningene? Observatører? Har du hatt din egen markedsundersøkelse elle hva? Jeg bruker face til å avtale med venner, bursdagsfester (invites etc.) Det er effektivt og gratis, så slik sett er face genialt.Jeg legger sjelden ut noe selv, og har ingen interesse av å se på andres profiler. Er på face maks 5 min hver dag.

Anonymous poster hash: ca99b...a2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På hvilket grunnlag baserer du disse opplysningene? Observatører? Har du hatt din egen markedsundersøkelse elle hva? Jeg bruker face til å avtale med venner, bursdagsfester (invites etc.) Det er effektivt og gratis, så slik sett er face genialt.Jeg legger sjelden ut noe selv, og har ingen interesse av å se på andres profiler. Er på face maks 5 min hver dag.

Anonymous poster hash: ca99b...a2c

Jeg veit hvem de som spør er. Folk bruker face/insta forskjellig. Noen promoterer ting, noen er der for å følge med folk de ikke liker engang?? Det er ingen fasit. Har jeg behov for å ha noen på face pga av "velforeningen" så har jeg det. Noen poster anonymt på KG :plystre: Hvis du ikke deler noe som helst så kan du ha åpen profil uten bilde og legge til 50000 personer ,værsegod.

Undersøkelser viser at folk bruker mest tid på profiler av personer de faltisk ikke liker! Hvorfor det tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har dere, og hvorfor? Jeg klarer aldri å bestemme meg, og ender med å åpne og lukke den relativt ofte.

Anonymous poster hash: dfa1b...d0f

Jeg er også ubestemt , har endel bilder av meg selv på insta..

Ingen lett kledde bilder, men tenker det er mange "haters" der ute.

Noen mennesker bør man unngå , de er bare ute etter og og snoke...

Deler ingenting selv men er svært aktiv..

Skulle ha vært slik at poster man ingenting selv så blir kontoen automatisk slettet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åpen. Jeg fotograferer som hobby og legger bare ut naturbilder og andre "kreative". Disse vil jeg at flest mulig skal se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukket og godtar ikke hvem som helst. Legger ut bilder der barnet mitt vises i ny og ned

Anonymous poster hash: eead7...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...