Gå til innhold

Artdeco Long Lasting Foundation oil-free VS. Diorskin Nude?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd Diorskin Nude i noen dager nå, og liker den veldig godt. Føles lett på huden, gir meg ikke kviseutbrudd som mange andre foundations, og gjør huden matt.

Det er bare det at den er veldig dyr, 440 kr for en liten flaske blir for mye for min økonomi. Så jeg var innom Vita for å sjekke ut rimeligere varianter, hvor damen i butikken anbefalte meg Artdeco sin Long Lasting Foundation oil-free.

Noen som har prøvd begge? Hva synes dere, og hva er forskjellen mellom disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd art deco sin, men kjøper du dior hos feelunique koster de under 400, og i kveld er det 15% rabatt der i tillegg. Og de betaler tilbake Moms og toll.

Anonymous poster hash: de443...86b

Skrevet

Har ikke prøvd art deco sin, men kjøper du dior hos feelunique koster de under 400, og i kveld er det 15% rabatt der i tillegg. Og de betaler tilbake Moms og toll.

Hvordan får man tilbake moms og toll? Hva skal man gjøre for å få tilbake pengene?

Skrevet

Handler du hos Kicks? Jeg pleier med jevne mellomrom å få en kupong med 20% rabatt på valgfritt produkt, sammen med kicks-bladet. Det kunne kanskje ha vært noe? :laugh:

Skrevet

Sjekk heller ut den her fra Artdeco, den er ny.

Hva gjør den bedre enn den andre?

Skrevet

Handler du hos Kicks? Jeg pleier med jevne mellomrom å få en kupong med 20% rabatt på valgfritt produkt, sammen med kicks-bladet. Det kunne kanskje ha vært noe? :laugh:

Jeg handler hos Kicks ja, og har Kicks-kort, men får ikke noe blad :o

Skrevet

Jeg handler hos Kicks ja, og har Kicks-kort, men får ikke noe blad :o

Så rart! Prøv å hør med dem neste gang, kanskje du takket nei til å få tilsendt bladet i posten :vetikke:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Så rart! Prøv å hør med dem neste gang, kanskje du takket nei til å få tilsendt bladet i posten :vetikke:

Ja, får gjøre det :laugh:

Endret av pluttipott
Skrevet

Hvordan får man tilbake moms og toll? Hva skal man gjøre for å få tilbake pengene?

Du tar bilde av kvitteringen din på moms og toll, og sender denne til Feelunique,

sammen med ett konto nummer de kan betale tilbake pengene på. Etter noen

uker får du pengene refundert.

• Liker 1
Skrevet

Du tar bilde av kvitteringen din på moms og toll, og sender denne til Feelunique,

sammen med ett konto nummer de kan betale tilbake pengene på. Etter noen

uker får du pengene refundert.

Okei, takk! :)

Skrevet

Noen som har prøvd Art deco Long-lasting ?? :)

Skrevet

Noen som har prøvd Art deco Long-lasting ?? :)

Jeg har den,men bommet litt på fargen siden jeg kjøpte den på nettet. De gangene jeg har brukt den har den holdt seg fin på min blandingshud uten å virke for tørr. Likte den godt og kommer nok til å kjøpe den igjen,i en lysere nyanse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den,men bommet litt på fargen siden jeg kjøpte den på nettet. De gangene jeg har brukt den har den holdt seg fin på min blandingshud uten å virke for tørr. Likte den godt og kommer nok til å kjøpe den igjen,i en lysere nyanse.

Synes du den føltes lett på huden? Fikk du noe kviser av den?

Jeg syntes det var leit at den inneholder parfyme.. Har en teori om at parfyme trigger huden min slik at jeg lettere får kviser:/

Skrevet

Synes du den føltes lett på huden? Fikk du noe kviser av den?

Jeg syntes det var leit at den inneholder parfyme.. Har en teori om at parfyme trigger huden min slik at jeg lettere får kviser:/

Jeg får lett urenheter i huden men merket ingen forskjell til det verre da jeg brukte den.Bruker vanligvis Protective Liquid foundation fra GloMinerals, men synes denne fra ArtDeco føltes lettere på huden samtidig som den dekket ganske bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...