Fjest Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Trenger hjelp! Skal som tittelen sier kjøpe et armbånd til kjæresten. Heter det armbånd på norsk? Bracelet på engelsk. (Der ligger altså kunnskapsnivået mitt...) Aner altså ikke hva jeg skal kjøpe. Tenker et budsjett på 1000-1500 kroner, og et armbånd som er enkelt. Er det noen som har noen ideer, eller kan hjelpe meg i rett retning så hadde jeg blitt veldig glad (Lurer også på hvordan det er med størrelser. Er rimelig blank der også...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hva slags smykker pleier hun å bruke? Foretrekker hun lærsmykker eller fake diamanter liksom? Hudtone? Gul eller rosa? Sølv eller gulv? Anonymous poster hash: db667...ad2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 9. oktober 2014 #3 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Eg er iallefall forelska i desse armbåndene no. Men dei er kanskje for spesielt interesserte? Edit: Syns camilla pihl har mykje fint også. Endret 9. oktober 2014 av Hinkelpinkel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjest Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 9. oktober 2014 Satt å svarte Anonym, og så kom Hinkelpinkel og vant tråden. Likte det godt, og tror hun vil gjøre det samme (som jo strengt tatt er hakket viktigere ). Hun er engelsk, så at det er så erketypisk norsk som Bjørg er også midt i blinken. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 10. oktober 2014 #5 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hva slags smykker liker hun vanligvis og hva slags stil har hun? Jeg synes armbåndene til Halcyon days er skittlekre. I tillegg liker jeg armbåndene til Kiel James Patrick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nille_Hal Skrevet 13. oktober 2014 #6 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hei Her er det mange fine armbånd: http://www.collection.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 13. oktober 2014 #7 Del Skrevet 13. oktober 2014 Eg er iallefall forelska i desse armbåndene no. Men dei er kanskje for spesielt interesserte? det var helt utrolig fint tror jeg skal sette det opp på ønske listen min for jul! takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bex Skrevet 13. oktober 2014 #8 Del Skrevet 13. oktober 2014 Huldresølv har også flotte smykker, ta en kikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå