Gå til innhold

Psykolog/Nevropsykolog i Trondheim! (ADHD)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg trenger tips om en psykolog eller nevropsykolog i Trondheim som dere vet er dyktig og seriøs og som kan det å utrede for AD/HD! GJERNE en fastlege også, da jeg føler det er på tide å bytte til en i byen.

Jeg har dessverre fått oppleve en ganske håpløs nevropsykolog som ikke tok meg seriøst i det hele tatt, og er derfor redd for å kaste bort mer penger på noen som ikke tar pasientene sine seriøst. Privat eller offentlig spiller ingen rolle. Jeg vil bare få gjort ting så fort som mulig og være sikker på at jeg havner i riktige hender.

Ringer legen min i morgen å ber om en henvendelse, og vil vite hva det er lurt å be om og ikke :) Håper noen vet om noen dyktige folk.

Anonymous poster hash: 2eab0...062
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her igjen! Legen min henviste meg til DPS, sa hun. Siden hun ikke helt vet hvor jeg "hører" til henivste hun meg bare til St.Olavs sa hun(?) og så fikk de sende meg dit jeg hører til. Noen som vet sånn ca hvor lang tid det kan ta før jeg får innkalling/time? Er 21 år, hvis det skulle ha noe å si. :)

Skrevet

St olavs har laaaaaaaaaange ventetider.. sjekk på frittsykehusvalg.no Gjerne opptil ett år. Anbefaler deg å ringe å høre med de angående din sutiasjon da, det er jo en vesentlig faktor. Og du kan si du eventulet kan komme på kort varsel dersom noen avbestiller en time :)

TS her igjen! Legen min henviste meg til DPS, sa hun. Siden hun ikke helt vet hvor jeg "hører" til henivste hun meg bare til St.Olavs sa hun(?) og så fikk de sende meg dit jeg hører til. Noen som vet sånn ca hvor lang tid det kan ta før jeg får innkalling/time? Er 21 år, hvis det skulle ha noe å si. :)

Anonymous poster hash: 6c199...688
Skrevet

vil anbefale deg å prøve å bytte til SIv Heiberg som holder til på sikrus shopping/ leanger legesenter. Hun har korte ventetider, man kan bestille ønsket time på nett. Ofte ledig på dagen/dagen etter. Henviste meg både til en privat aktør og st olav, pga lange ventetider på sykehuset. Er kjempefornøyd med henne. Står på for å hjelpe pasientene sine når de virkelig trenger det. Flink og behangelig.

Anonymous poster hash: 6c199...688
Skrevet

Sjekka ventetida, og ser ut til at det er ca 16 uker. Det er jo kjedelig å måtte vente så utrolig lenge, når jeg egentlig har vært igjennom akkurat det samme før..:( Jeg vurderer å oppsøke en privat psykolog som kan hjelpe meg litt på vei, men synes det er vanskelig å vite hva jeg skal se etter.

Hvor mye koster det som regel å gå til privat psykolog? Er student, så har ganske lite å rutte med..

Er det noen i Trondheim som kan anbefale en privat klinikk/psykolog ?

Skrevet

Sjekka ventetida, og ser ut til at det er ca 16 uker. Det er jo kjedelig å måtte vente så utrolig lenge, når jeg egentlig har vært igjennom akkurat det samme før.. :( Jeg vurderer å oppsøke en privat psykolog som kan hjelpe meg litt på vei, men synes det er vanskelig å vite hva jeg skal se etter.

Hvor mye koster det som regel å gå til privat psykolog? Er student, så har ganske lite å rutte med..

Er det noen i Trondheim som kan anbefale en privat klinikk/psykolog ?

TS forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...