Gå til innhold

Kampen for tilværelsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forvirrende serie. Begynte fint synes jeg. Men ble bare tull og tøys, og jeg forstår ikke hva serien egentlig ville fortelle.

Anonymous poster hash: b89b2...b67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det kjem ein sesong til! Kjem legen til å døy i bilen, hadde Tomasz sex med sin egen far, kjem han til å få vite at ho synske er gravid? Korleis går det med ho stakkars dama i rullestol, blir han "tjukken" forelska i den korte meglaren? Gosh.. Det MÅ komme fleire episodar!

Anonymous poster hash: 4916a...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kjem ein sesong til! Kjem legen til å døy i bilen, hadde Tomasz sex med sin egen far, kjem han til å få vite at ho synske er gravid? Korleis går det med ho stakkars dama i rullestol, blir han "tjukken" forelska i den korte meglaren? Gosh.. Det MÅ komme fleire episodar!

Det kommer en sesong til :) de filmer den nå!

Anonymous poster hash: a7715...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigeren var vel død, så betalte de for å få komme inn og ha sex med den. Slik jeg tolket det, og etter å ha sett det så lurer jeg på om Vidkun hadde sex med døde elgen også.

Veldig sært, men Vidkun ble jo også syk så da regner jeg med at det var det de gjorde.

Serien er jo grei, men det er endel sære karakterer og rare ting som skjer.

Nei, tigeren var ikke død...Derfor de brukte bedøvelsespiler før disse karene kom. Er så sykt som det kan få blitt. Visse ting skulle det ikke vært lov å vise på tv, som f.eks dyresex, pedofili og andre ting som er forbudt ved lov.

Anonymous poster hash: eb464...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tigeren var ikke død...Derfor de brukte bedøvelsespiler før disse karene kom. Er så sykt som det kan få blitt. Visse ting skulle det ikke vært lov å vise på tv, som f.eks dyresex, pedofili og andre ting som er forbudt ved lov.

Oj! Det utelukker jo det meste da...

Narkotika, tyveri, vold, ran -ja den lista er lang...

Anonymous poster hash: 17254...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir som du sier, at toeren nøster opp ubesvarte spørsmål..

Men jeg har ikke akkurat så høye forventninger til det, hvertfall ikke dersom serien er i samme gate som bøkene til Erlend Loe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det blir som du sier, at toeren nøster opp ubesvarte spørsmål..

Men jeg har ikke akkurat så høye forventninger til det, hvertfall ikke dersom serien er i samme gate som bøkene til Erlend Loe.

sesong to er fortsettelse av det man ser nå så man får nøstet opp litt ja :)

Anonymous poster hash: a7715...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke vist dyresex på tv, det ble snakket om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Det utelukker jo det meste da...

Narkotika, tyveri, vold, ran -ja den lista er lang...

Kan bare tenke meg pipa hadde fått en annen lyd dersom det var snakk om pedofili f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst dette høres ut som en gjeng horekunder på tur. hvilken av de noregske søppelkanalene forpester dere med dette søppelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...