gulsaft Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Har veldig lyst til å kjøpe meg fitbit flex, men blir den ikke litt feil når man bruker armene mye? Jobber i butikk og bruker dermed hendene til å scanne varer, trykke på kassa, plassere varer osv hele arbeidsdagen. Av og til jobber jeg ekstra på en restaurant/bar, hvor det jo er bæring og løfting, oppvask og drinkmixing. Tenker at den vil vise at jeg går mange flere skritt enn det jeg egentlig gjør da? Noen som har erfaring med dette? :-)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Har veldig lyst til å kjøpe meg fitbit flex, men blir den ikke litt feil når man bruker armene mye? Jobber i butikk og bruker dermed hendene til å scanne varer, trykke på kassa, plassere varer osv hele arbeidsdagen. Av og til jobber jeg ekstra på en restaurant/bar, hvor det jo er bæring og løfting, oppvask og drinkmixing. Tenker at den vil vise at jeg går mange flere skritt enn det jeg egentlig gjør da? Noen som har erfaring med dette? :-) Er uten erfaring, men ville nok hatt en sak som er montert slik (på hoften eller benet) at den registrerer skrittene og ikke armbevegelsene Anonymous poster hash: d7908...baa
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Den registrerer dessverre en del armbevegelser også. Man setter en instilling slik at den vet hvilken arm du har den på, slik at har du den på hånden du bruker mest skal den klare å sile ut de bevegelsene som ikke er ordentlige skritt. Men føler ikke dette funker så godt. Jeg er likevel glad i den da, og hatt den stort sett på hver dag siden januar. Anonymous poster hash: d686d...7d1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Mer info om den:Jeg fant ikke ut av det du spurte om http://www.dinside.no/925482/fitbit-flex Anonymous poster hash: d7908...baa
gulsaft Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2014 Den registrerer dessverre en del armbevegelser også. Man setter en instilling slik at den vet hvilken arm du har den på, slik at har du den på hånden du bruker mest skal den klare å sile ut de bevegelsene som ikke er ordentlige skritt. Men føler ikke dette funker så godt. Jeg er likevel glad i den da, og hatt den stort sett på hver dag siden januar. Anonymous poster hash: d686d...7d1 Kanskje greit å f.eks sette målet litt høyere enn planlagt da, så har jeg litt å gå på? Er jo ikke dumt om jeg mot all formodning skulle bevege meg mer enn målet jeg har satt meg
Winterfresh Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Kan man ikke feste den på ankelen eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Fitbit er jo en aktivitetsmåler egentlig da, selv om det heter at den registrerer skritt. Ingen av de jeg kjenner som har den tenker veldig over om den registrerer armbevegelser. Anonymous poster hash: d686d...7d1
gulsaft Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2014 Fitbit er jo en aktivitetsmåler egentlig da, selv om det heter at den registrerer skritt. Ingen av de jeg kjenner som har den tenker veldig over om den registrerer armbevegelser. Anonymous poster hash: d686d...7d1 Veldig sant det, er jo uansett i aktivitet, så skrittene er vel kanskje ikke så viktig egentlig. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå