Gå til innhold

Drukket ut...til gangs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble hentet på lørdags morgen av...politiet!!Ble smekket i håndjern,og i baksetet på politibilen kjørte vi skikkelig sightseeing :P

Ble kjørt til forloveren min,hvor alle 13 jentene ventet på meg med frokost og champagne.Deilig!

Deretter ble jeg påkledd......FOTBALLDRAKT!!ÅNEI!!!

Jeg som ikke engang vet opp-ned på en ball,og dette hadde de jo selvfølgelig dratt nytte av.Ned på fergekaia iført fullt fotball-utstyr,hvor en venninne bortefra kom overraskende.Moro!!

Fikk rebus-lapper,og måtte i forskjellige forretninger og hente forskjellige ting.Først ryggsekken min i den ene butikken.Og soveposen min i den andre.Og rent undertøy i den tredje.

Så bar det på torget.Der var det torgdager,og det vrimlet av folk :roll:

Der hadde de satt opp fotballmål,og en SVÆR plakat: "Lissemor viser fotballtriks for kr 10,-

Se henne som keeper,eller la henne skyte på mål,drible eller vise sine fotballtriks"

Fikk inn masse penger,og det var kjempegøy.Er ei kløne med ball men pytt,pytt.Folk lo godt av meg:)

Så dro vi på shell(jeg jobber der).Der ventet et digert skilt med norsk,engelsk og tysk tekst"Jeg fyller tanken din og vasker vinduene dine for kr 10;-"

Fikk en del penger der også.Vel ferdig der fikk jeg på meg våtdrakt.Da lurte jeg forferdelig:)Vi kjørte til ei lita havn og ventet ei stund,så kom en mann som driver med rafting fra gummiring.Det var helt rått!!En sinnsyk sterk motor på båten,jeg holdt på i ca 15 min,datt av 3 ganger.Kjempemoro og gjett om jeg ble sliten av å holde meg fast!!

Så dro vi til ei flott eng ved havet,og satte opp 2 lavvoer.Grillet,sang og mimret ,badet i havet,nøtt eller sannhet og drakk.Litt senere dro vi på en pub et stykke unna,nå var vi godt i baisen.Mer drikke,sang og dans.Bandet som spilte er samme som skal spille i bryllupet:)

Ble masse tequila,øl og sprit og tyrkisk.Ble altfor full.

Da de nesten var stengt,skulle jeg fortelle ei venninne at jeg savna henne og savna bare bittelitt engasjement ifb bryllupet,da endte vi opp i krangel....full som jeg var...ei anna blanda sei inn,og da var det bråk.Vi var 3 av 7 som overnatta der vi skulle,resten dro hjem.Forståelig.Dagen derpå fikk vi skværet opp,jeg tok på meg all skyld og la meg langflat.Alt ok nå.

En trist avslutning på en perfekt dag og kveld.Men heldigvis er alt ok nå.

Aldri mer tequila på meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som et herlig utdrikkingslag! :P

Så lenge det varte....fylla har skylda....?

Bra du fikk ordnet opp med venninnen din da, så det bare er gode minner igjen fra en bra dag med gode venner! :P

Skrevet

Hørtes gøy ut! Minus kranglingen da selvsagt.

Skrevet

Gratulerer med overstått utdrikningslag! Hørtes ut som en flott dag, men synd med kranglineg på slutten :( Fint at dere fikk skværet opp igjen allefall.

Skrevet

Hørtes kjempegøy ut!

Selv om fyllekrangel aldri er gøy. Godt dere fikk skværet opp.

Skrevet

Hørtes ut som ett herlig utdrikningslag. Synd at man skal ende opp med å krangle med sine beste venner på en slik dag :-(

Skrevet

Litt av en dag, du fikk.

Bra at du koste deg.

Så synd at det endte med krangling. Men det var godt å høre at dere fikk ordna opp i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...