AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Trenger en debatt på detta nå. Anonymous poster hash: d3100...2c5 1
bippo Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Vil man ikke selv, så spiller det vel ingen rolle om det er George Clooney som gjør det eller nabogubben på femogførr. Det er jo like jævlig uansett. 12
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Dere må jo se videoen før dere svarer. Ingen av dere har gjort det! Anonymous poster hash: d3100...2c5
JonasB Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Det finnes mange tragiske mennesker i verden, men jeg tror du tar kaka! Ville du likt å blitt voldtatt av den "riktige" mannen?? 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg liker å bli voldtatt av min kjekke samboer, men det er ikke voldtekt for det er så klart frivillig, nå nei, samme hvor kjekk han er ville jeg ikke likt å bli voldtatt mot min vilje/på ekte. (Samboeren min er dødskjekk bare så det er sagt)Anonymous poster hash: 323ba...5d8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis hun har lyst til å bli "voldtatt" av ham, så er det jo ikke voldtekt... hallooo... Det mer interessante spørsmålet er er hvorfor den fyren gidder å lage sånne videoer.. hvorfor har han et slikt behov for å påstå at kvinner liker voldtekt? Anonymous poster hash: 388da...09b 4
Gjest Olivia Benson Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Dere må jo se videoen før dere svarer. Ingen av dere har gjort det!Anonymous poster hash: d3100...2c5 Jeg så to minutter, mer orker jeg ikke kaste bort på dette. Svaret mitt er fortsatt: 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis hun har lyst til å bli "voldtatt" av ham, så er det jo ikke voldtekt... hallooo... Det mer interessante spørsmålet er er hvorfor den fyren gidder å lage sånne videoer.. hvorfor har han et slikt behov for å påstå at kvinner liker voldtekt? Anonymous poster hash: 388da...09b Fordi mange jenter sa at de likte det på en annen av videoen hans? Anonymous poster hash: d3100...2c5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg liker det, selvom jeg bare har gjort det med samboeren på lek da. På ekte vet jeg ikke for jeg har aldri opplevd det. Anonymous poster hash: bdf72...d71
Lirael Skrevet 9. oktober 2014 #13 Skrevet 9. oktober 2014 Seksualiteten til mennesker har det med å tenne på ting som er litt skitne, skremmedende, nedverdigende osv osv. Det betyr ikke at man ønsker det på ekte. Virkeligheten er en helt annen enn å leke seg med fantasiene i en trygg setting. De damene som svarte i kommentarfeltet på den videoen hadde nok ikke likt å bli voldtatt, selv ikke av Adam Levine. Det er bare en overdrivelse for å understreke poenget sitt - at han er sexy. Dere menn har vel også noen skitne og litt hemmelige fantasier som dere tenner på, men som ville føltes som et overgrep dersom noen bare hadde funnet seg til rette og gjort det mot dere? 2
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #14 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har sett videoen, og jeg er oppgitt... Fyren som har laget videoen er ute og sykler! Kommentarene under videoen til Maroon5 er ute og sykler! Til sammen illustrere dette et problem jeg har sett mer enn en gang ute på byn. Kvinner som drikker og flørter og flegrer mister oversikten og forstår rett og slett ikke at fyren som er rett fremfor dem er ikke helt god. Nei, jeg legger IKKE skylden på kvinnene her, men jeg skulle virkelig ønske at kvinner flest brukte litt av innsiden av hodet når tatoverte Muskel-Bjarne ignorerer hint, og heller ikke ler av vitsene deres. 9
Haru Skrevet 9. oktober 2014 #15 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skjønner ikke hvordan en person kan like å voldta noen når offeret vrir seg i smerte og gråter 1
Samosa Skrevet 9. oktober 2014 #16 Skrevet 9. oktober 2014 For å si det sånn, hvis det er den rette mannen som hadde han ikke villet voldta meg!
absinthia Skrevet 9. oktober 2014 #17 Skrevet 9. oktober 2014 Om noen voldtar deg, så er han ikke den rette mannen. Om sexen er ønsket så er det ikke voldtekt. Jeg har hørt denne påstanden før, både fra et par menn jeg har blitt nødt til å nesten knekke fingrene på og en del andre sosialt tilbakestående/ underutviklede menn og det er bare hårreisende. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #18 Skrevet 9. oktober 2014 Dette blir bare for dumt. Voldtekt er ikke greit. Uansett hvem det er som voldtar. Anonymous poster hash: 2b56d...71e
metempsychosis Skrevet 9. oktober 2014 #19 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Det at noen personer (kvinner som menn) tenner på idéen av voldtekt er ikke noe nytt. Det finnes til og med de som lever ut fantasien, bedre kjent under begrepet "play-rape". Voldtekt i sin rette forstand derimot... Klarer liksom ikke å se for meg hvordan noen kan bli fornøyde av at den andre parten bryter en av de mest intime grensene som ett menneske kan sette... edit. Det er en like fullt uakseptabel grense-kryssing om så det kommer fra "en gammel gris", en "heit kjendis" eller en livsledsager. Endret 9. oktober 2014 av metempsychosis 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #20 Skrevet 9. oktober 2014 Om noen voldtar deg, så er han ikke den rette mannen.Om sexen er ønsket så er det ikke voldtekt. Jeg har hørt denne påstanden før, både fra et par menn jeg har blitt nødt til å nesten knekke fingrene på og en del andre sosialt tilbakestående/ underutviklede menn og det er bare hårreisende. Dette, og spesielt det uthevede. "Han kunne gjerne voldtatt meg" =/= voldtekt, siden det da er snakk om frivillig samleie. Anonymous poster hash: d0c1c...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå