Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg misliker sterkt den replikken og er glad jeg aldri har brukt den. Ta en kaffe? Hva pokker skal det bety? Ja, jeg har drukket kaffe med jenter, men det kunne aldri falt meg inn å spørre en kvinne, "Har du lyst å ta en kaffe?" Come on... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vi venter spent på alternativene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. oktober 2014 #3 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ja, jeg har drukket kaffe med jenter, men det kunne aldri falt meg inn å spørre en kvinne, "Har du lyst å ta en kaffe?" Hva er galt med kaffe? O_o Jeg kaffe og hadde klart blitt ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #4 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hva er galt med kaffe? O_o Jeg kaffe og hadde klart blitt ^^, Ikke milkshake altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg misliker sterkt den replikken og er glad jeg aldri har brukt den. Ta en kaffe? Hva pokker skal det bety? Ja, jeg har drukket kaffe med jenter, men det kunne aldri falt meg inn å spørre en kvinne, "Har du lyst å ta en kaffe?" Come on... Enig. Kom på noe mer orginalt enn "Skal ikke ta en kaffe da?". Tror jeg faktisk hadde sagt nei om noen hadde spurt. Ikke fordi jeg ikke liker kaffe, men fordi det høres ytterst kjedelig ut. Anonymous poster hash: c63c0...f8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 9. oktober 2014 #6 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vi venter spent på alternativene. Det var akkurat det jeg tenkte også Min mann inviterte meg på kaffe da vi først fant på noe på tomannshånd. Fungerte fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vil du være med meg hjem og se på frimerkesamlingen min? Er det noe bedre da?Anonymous poster hash: 2e8c5...884 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vil du være med meg hjem og se på frimerkesamlingen min? Er det noe bedre da?Anonymous poster hash: 2e8c5...884 Anonymous poster hash: e9fa6...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #9 Del Skrevet 9. oktober 2014 Vi venter spent på alternativene. Greier du ikke komme med et bedre alternativ selv? Hva er galt med kaffe? O_o Jeg kaffe og hadde klart blitt ^^, Skal vi ta en kaffe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #10 Del Skrevet 9. oktober 2014 Greier du ikke komme med et bedre alternativ selv? Skal vi ta en kaffe da? Jeg trenger ikke bedre alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 9. oktober 2014 #11 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Jeg liker ikke kaffe en gang så det kommer jeg aldri til å spørre noen om Endret 9. oktober 2014 av Hummels 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 9. oktober 2014 #12 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ikke milkshake altså Joda, det og. ^^, Milkshake! Skal vi ta en kaffe da? Kaffe! Endret 9. oktober 2014 av Peanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 9. oktober 2014 #13 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det viktigste er vel ikke hva man spør om? Er man interessert så svarer man vel ja nesten uansett. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 9. oktober 2014 #14 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg liker ikke kaffe en gang så det kommer jeg aldri til å spørre noen om Jeg liker heller ikke kaffe, men det gjorde aldri noe i de dager jeg bedrev den form for aktivitet Som oftest likte ikke mottakeren av spørsmålet heller kaffe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #15 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det viktigste er vel ikke hva man spør om? Er man interessert så svarer man vel ja nesten uansett. Har du lyst å ta en kaffe da? Peanut er med. Tror brutal_mann er med også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondepiken Skrevet 9. oktober 2014 #16 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har du lyst å ta en kaffe da? Peanut er med. Tror brutal_mann er med også. Det er i vertfall ikke noe i veien med spørsmålet Han som er så glad i kaffe er garantert med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 9. oktober 2014 #17 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg drikker heller ikke kaffe, men det høres liksom bedre ut å spørre om noen blir med å ta en kaffe enn å spørre om de vil være med å ta en Cola. Mer sosialt akseptabelt, lissom. Det er kanskje ikke så mange som drikker kaffe lenger, så da kan kanskje denne dumme replikken dø ut snart Hva med å spørre om du vil være med å gå en tur? Er det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HowardRoark Skrevet 9. oktober 2014 #18 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det viktigste er vel ikke hva man spør om? Er man interessert så svarer man vel ja nesten uansett. Jo, jeg mener det betyr noe, men det er selvsagt viktigere å spørre enn å ikke gjøre noe som helst. Har vi en avtale eller? Jeg drikker heller ikke kaffe, men det høres liksom bedre ut å spørre om noen blir med å ta en kaffe enn å spørre om de vil være med å ta en Cola. Mer sosialt akseptabelt, lissom. Det er kanskje ikke så mange som drikker kaffe lenger, så da kan kanskje denne dumme replikken dø ut snart Hva med å spørre om du vil være med å gå en tur? Er det bedre? Tja...Jeg har invitert jenter på brus. Te også. Alt annet enn kaffe. En tur kan være veldig bra. Jeg liker gjerne å rusle litt tilfeldig rundt i byen eller en park først. Jeg overdriver selvsagt litt og poenget mitt er ikke at det er noe galt i seg selv å ta en kaffe sammen. Faktisk har jeg gjort det flere ganger. Jeg hadde heller aldri brukt det mot en jente om hun spurte om vi skal ta en kaffe, selv om jeg sikkert hadde vitset litt med det. Men, jeg synes bare replikken er så generisk og kjedelig. Har inntrykk av at det er det alle sier nå til dags. Nesten på autopilot. Og hva pokker betyr det egentlig? Ta en kaffe? Om jeg ønsker å bli bedre kjent med en jente, så er jeg litt mer konkret. For eksempel, "Jeg har lyst til å invitere deg med på noe en dag. Hvilken dag er best for deg?" Eller rett og slett, "Jeg kunne gjerne tenke meg å bli bedre kjent med deg." Nummer utveksles og så avtaler jeg/vi å møtes en eller annen plass. Kanskje rusler vi en tur og så stikker vi innom en pub eller til og med en kaffebar. Kanskje drikker vi til og med kaffe. Personlig prøver jeg å finne et tehus. Må være litt original. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 9. oktober 2014 #19 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg misliker sterkt den replikken og er glad jeg aldri har brukt den. Ta en kaffe? Hva pokker skal det bety? Ja, jeg har drukket kaffe med jenter, men det kunne aldri falt meg inn å spørre en kvinne, "Har du lyst å ta en kaffe?" Come on... Nå er dette ille også? Må folk snart bli tankelesere for å være hippe og kule? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon blund Skrevet 9. oktober 2014 #20 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hva er gale med en kaffe da?. Har nå fått flere møter bare med de enkle ordene. Trenger ikke alltid å gjøre det så himla spesielt og overgå alt og alle. Ofte er det enkle ganske greit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå