Gå til innhold

Lang tid på badet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg kan bruke lang tid på badet. Særlig dersom jeg skal ut på en spesiell anledning, og feks. enda ikke har funnet ut hva jeg skal ha på meg. Bruker omtrent ett kvarter i dusjen, påfører deretter bodylotion og fuktigheteskrem, samt sminke, pussing av tenner, hår osv. Om morgningene bruker jeg vanligvis tre kvarter.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

*kremt* Jeg bruker nok i hvert fall 20 minutter i dusjen, om ikke mer, hvis jeg vasker håret (noe jeg gjør hver dag), barberer meg, bruker dusjoljer osv... :oops: *flaut*

Også går det nok med 30 minutter til vanlig når jeg skal sminke meg og fikse håret. Har langt hår og liker å variere med forskjellige oppsetninger osv. Dessuten er jeg en treg person av natur. Det mest pinlige er likevel at jeg bruker 5-7 minutter bare på øyenvippene - for det er det jeg syns er mest viktig i ansiktet mitt. :oops: *flau igjen*

Alt i alt mellom 50-60 minutter. Det sier seg selv at jeg ofte har søvnunderskudd... sovner seint og står opp en time før normale folk - for å skjule de mørke ringene under øynene... :D

Jaja.. jeg blir ikke noe penere, men jeg føler meg fresh i hvert fall.

Skrevet
Det mest pinlige er likevel at jeg bruker 5-7 minutter bare på øyenvippene - for det er det jeg syns er mest viktig i ansiktet mitt. :oops: *flau igjen*

Ingen grunn til å være flau- jeg bruker nærmere ett kvarter på bare maskaralegging jeg :roll:

Skrevet

Har ikke talt minutter på hvem som er raskest, men de dagene jeg synes han tar veldig lang tid så har nesten sovnet i dusjen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære klager også på at jeg bruker lang tid på badet, men egentlig synes jeg han skal passe sine egne saker. Jeg bruker vel til daglig en halvtime pluss minus, mye lengre når vi skal ut. Men han bruker også en del tid.. det kan han ikke nekte for bare fordi han ikke sminker seg. Og hva bruker han så denne tiden til? Jo, foruten tannpuss, hår og evt en laang dusj, så sitter han på do i en evighet! Og det tror jeg det er flere av gutta som gjør! Så jeg synes ikke de skal klage over at det tar litt tid å "male seg" - når de selv bruker flere timer i uka på å drite.. :evil: :ler:

Skrevet

Jeg bruker ca 4o minutter på badet om morgenen, og det inkluderer dusj, føning og sminking. Er avhengig av et velstelt ytre på jobb.

Skal jeg ut på byen bruker jeg ca 50 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...