Gå til innhold

Lang tid på badet?

Fremhevede innlegg

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Hvor lang tid bruker du cirka på badet vs. din kjære?

Jeg synes det er utrolig at vi jenter har rykte på oss for å bruke timevis på badet. Jeg er myyyye raskere enn kjæresten min.

Greit nok, jeg bruker lenger tid enn han om vi skal på fest. Men sånn til daglig, så bruker jeg cirka 15 min, da går jeg på do, dusjer, tar håret i en hestehale og sminker meg litt.

Altså, hva gjør de på der inne? Eller er jeg alene om å ha en så treig type?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Det er du alene om! Min bruker toppen 10 min. Han dusjer, tar voks i håret oxo går han. Mens jeg bruker til hverdags ca en halvtime, til fest ca 3 kvarter :oops: :oops:

Skrevet

Samboeren min bruker til vanlig kanskje 20-30 minutter, men han tar et bad hver eneste morgen, så det tar jo litt tid. Jeg bruker vel omtrent det samme, do, linser, dusj, påkledning, føner og ordner håret. Bruker ikke sminke til vanlig (men å sminke seg tar ikke mer enn et par minutter uansett).

Gjest Chica
Skrevet

Sambo bruker mye lengre tid enn meg, han elsker å stå i dusjen, og står der til varmvannet er oppbrukt. Når jeg dusjer vasker jeg hår og kropp og evt barbering, så ferdig.

Han bruker også mer tid på håret sitt enn meg. Jeg har langt hår som jeg børster gjennom og har det i hestehale eller løst. Han former og styrer med voks og greier...

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Hmm... Kanskje det bare er min som er veldig forfengelig da. :oops:

Denne tråden hadde vel kanskje passa bedre på velvære, klær og kosmetikk. But but!!

Gjest Ethereal
Skrevet

Kjæresten er verre enn meg, helt klart. Jeg dusjer ikke lenge, og kommer meg raskt ut derfra. Sminking tar jeg mens jeg spiser (til daglig kun litt concealer, solpudder og mascara) og håret er i hestehale 90% av tida.

Jeg trives ikke så godt på badet, det blir i varmeste laget der. Aller helst ville jeg hatt et stort bad med VINDUER!!!

Skrevet

Er det et rom jeg ikke liker i huset, så er det badet. og da sier det seg selv at jeg prøver å være kjapp :-)

En rask dusj, sminker meg på fem minutter..

Kjæresten kan bruke lenger tid på badet, særlig hvis han skal ordne håret.

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene da :)

Med andre ord: Vi jenter har et ufortent jålerykte. Ingen tvil om det!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker ca 10min....og det samme gjør darlingen...

Clea

Skrevet

Jeg bruker vel ca 15-20 min inkludert dusj, hår og sminke. Han bruker nok litt mer enn 20 min og når han kommer ut så er han som regel ikke ferdig og må inn en tur igjen senere for hår og tannpuss :ler:

Skrevet
Kjæresten er verre enn meg' date=' helt klart. Jeg dusjer ikke lenge, og kommer meg raskt ut derfra. [/quote']

Helt ute på side linjen her - jeg leste sjokkert dette innlegget flere ganger og tenkte at det var jo en veldig ærlig ting, men uff så ekkelt, før jeg så hva det egentlig sto.

Jeg leste "Jeg dusjer ikke lengre" som i "Jeg har sluttet og dusje" :ler:

Kansje det bare er jeg som er trøtt og synte det var festlig. Unnskyld. :oops:

*liste-meg-ut-igjen-og-gå-å-legge-meg*

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg bor omtrent på badet. :oops: Store deler av tiden jeg tilbringer der inne gjør jeg egentlig ikke noe som helst, bare sitter der og fører lange samtaler med speilbildet mitt. Jeg kan være rask også, for det jeg faktisk gjør på badet tar ikke lang tid, men hvis ingen andre skal inn dit kan jeg bli der i evigheter...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjeder meg på badet... :o

Men.. om morgenen halvtime i dusjen og 20minutter foran speilet kanskje.

Min kjære bruker 15-20 mins kanskje..

Skrevet

Badet er det nest finester rommet i huset mitt, så der kan jeg godt tilbringe flere timer i strekk :ler:

Om morran bruker jeg vel ca 15 minutt, vaske ansikt, litt sminke, linser, tannpuss, hår... men når jeg tar meg en SPA-kveld med et varmt bad, ansiktmaske, hårfjerning osv DA tar det tid :wink:

Skrevet

Jeg står i dusjen i 2-4 minutter om morgenen, mens sambo kan godt stå i 15-20 minutter, og det selv om vi har dårlig tid.... :roll:

Men han er kjappere til å kle på seg og ordne seg enn meg da, så stort sett bruker vi ca 25-30 minutter på å bli ferdige om morgenen begge to. Og dette er inkludert nyheter og "morgenrøyken"

I helgene derimot, kan jeg bruke laaang tid på badet. Evt. enkelte kvelder. Da blir alt av barbering tatt + annen velvære, og da koser jeg meg :)

Gjest Xavia
Skrevet

Samboeren min bruker lengre tid enn meg på badet. Han dusjer aldri mindre enn 20 minutter, så er det barbering, ordning av hår og gud veit hva!!

Tror faktisk ikke han er klar over at han bruker myye lengre tid enn meg på badet. (Vel, jeg bruker nok lengre tid npr vi skal ut e.l.)

Skrevet

I ukedagene bruker jeg ca 15 min på badet om morgenen.

Rask dusj ( vasker bare håret hver 3 dag ), smører meg i ansiktet, pusser tenner, litt sminke og håret er løst eller i hestehale.

Min kjære pusser tenner i utrolige 10 minutter, dusjer 20 min, litt voks i håret og ferdig.

Han bruker faktisk endel lengre tid enn meg på de få tingene.

Badet er det fineste rommet i huset, så i helgen pleier jeg å ta et langt bad m kroppsskrubb, masker, hårkur osv da bruker jeg gjerne et par timer på meg selv...

Skrevet

.. en liten digresjon på tråden.. men er det ikke ofte sånn at hvis man har barn har hun fikset seg selv og x antall barn .. kledd/pyntet etc. - og han er sist ferdig .. selv om han bare har seg selv å stelle...

(Sånn var det hvertfall hos oss)

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg bruker ca ett kvarter med dusj osv, til jeg er klar til å dra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...