Gå til innhold

Hvordan ser deres foundation ut utover dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan deres foundation ser ut etter 5-10 timer? Er den fortsatt like fin?

Bare lurer på om det er mulig å finne en foundation som holder seg fin hele dagen, og i så fall hvilken:))

Anonymous poster hash: 724e1...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg trenger at foundation skal holde seg fin i mange timer så kombinerer

jeg den gjerne med primer, finishing powder & Urban Decay make up setting spray,

da holder de fleste foundations dagen og kvelden gjennom for meg.

Men denne kombinasjonen er bare til de dagene jeg virkelig trenger holdbarhet,

da jeg ikke liker å pøse så mye på huden til hverdags :)

• Liker 1
Gjest MiezeKatze
Skrevet

ikke eksisterende, dessverre. Jeg ser så mye bedre ut med foundation.. :)

Skrevet

Hvis jeg er flink og holder fingrene unna ansiktet, så holder min fint hele dagen. Jeg bruker en tørr foundation fra Youngblood.

Anonymous poster hash: d1175...4bf
Skrevet

Min foundation forandrer seg allerede etter et par timer. Blankere, synligere porer osv. Etter 5-6 timer er jeg superblank i t-sonen og foundation har sklidd av der. Forsøkt primere men det er bare svada. Det eneste som funker litt er La roche posey sin effaclar mat. Matt dagkrem. Har brukt foundation i over 20 år og ingen holder seg fine i 10 timer.

Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke foundation, men BB-cream lagt med Ecotools BB perfection kost, dekker like bra som foundation og sitter pent til neste dag omtrent. :)

Edit; autocorrect tror foundation skrives med stor F.

Endret av FantasDick
Skrevet

Huden min spiser foundation, tre-fire timer etter jeg har sminket meg er foundationen vekk.

Skrevet

Min foundation forandrer seg allerede etter et par timer. Blankere, synligere porer osv. Etter 5-6 timer er jeg superblank i t-sonen og foundation har sklidd av der. Forsøkt primere men det er bare svada. Det eneste som funker litt er La roche posey sin effaclar mat. Matt dagkrem. Har brukt foundation i over 20 år og ingen holder seg fine i 10 timer.

Nå er det ikke slik at bare ett produkt i seg selv kan gjøre at sminken holder seg i 10 timer men en kombinasjon av flere riktige produkter. Primer er på ingen måte svada men det må for det første være en god primer, god foundation, godt settingpudder og gjerne en settingspray. Jeg har ekstrem fet hud og har brukt år på å finne den perfekte kombinasjonen for min hud. Det er også viktig å bruke riktige hudpleieprodukter. Nå skal jeg fint ha sminken fin i 12 timer uten noe særlig fiksing iløpet av dagen.

Anonymous poster hash: b8ac2...624

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...