Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Hei! Må bare få lov og fortelle at min søte lille datter på 4 1/2 år kommer hjem på fredag til meg :-) Har savnet henne sååååååå mye og kan nesten ikke vente til hun kommer. Har vært å kjøpt en søt liten rosa veske med en liten lommebok i. I rosa og lilla. Da hun elsker alt som er i rosa! :-) Måtte bare få fortelle det til dere :-) Ha en fin dag da dere
metteflette Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 Min prinsesse på 5 1/2 år kommer ikke før om ei uke, men jeg gleder meg!!! Savner henne slik at det gjør vondt!! Har vært i London og kjøpt litt småting på Disneybutikken og Gap. Jeg gleder meg på alle andre mødres vegne som også får barna hjem igjen!
Gjest Lille_my ikke pålogget Skrevet 19. juli 2004 #6 Skrevet 19. juli 2004 Har enndelig fått likja heim at :-) Vi har vært på stranda i helga, så lenge sola var oppe i allefall. Og i morgen skal vi på butikker og handle litt klær. Hun elsker og handle og gå i butikker. Det er mammas likje pia det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå