Gå til innhold

Første prøvetime i brudesalong i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde prøvetime hos Brudekjolen i Oslo i dag. Det var moro. Det er nesten et år igjen, men jeg hadde fri, og hadde lyst til å prøve kjoler. :)

Kom litt for tidlig til avtalen, og tittet litt på bilder og en spesiell kjole som hang på en av figurene. Så fikk jeg beskjed om å titte rundt, og hente ut kjoler jeg likte. Oppdaget at brudekjoler er ganske tunge! Og ganske uhåndterlige. Fisket fram 3-4 jeg likte, og ba om å prøve den som hang på dukken også.

Prøvde den som hang på figuren først, og den var perfekt. Ingen av de andre var like fine. Størrelsen var perfekt, og jeg følte meg som en gresk gudinne. :) Og prisen var ikke helt avskrekkende heller, 9.700kr. Og det beste er at det er en St. Patrick, så mulig det blir noe av tur til Barcelona for å bestille den derfra, hvis den blir enda rimeligere da. (Har ikke funnet ut enda.)

Bilde av kjolen. Litt dårlig bilde, ser finere ut på. :)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro! Skikkelig gøy å prøve brudekjoler! :P

Skjønner at du føler deg som er gresk gudinne i den kjolen, den var råflott :sjarmor: ! Og gøy med noe alle andre ikke har! Lykke til med leting i Barcelona da!

Skrevet

Wow, lekker kjole! Skjønner at du følte deg fin ja!

Lykke til :D

Skrevet

Rålekker kjole altså!! Chiffon er så pent (for det har nemlig jeg også :wink: ).

Du blir nok utrolig lekker i den ja :-)

Skrevet

Bra valg - "gresk gudinne" var virkelig passende beskrivelse til denne kjolen! :-) Litt Hollywood-glamour over den også...

Jeg prøvde en liknende kjole, som også var helt nydelig.

Men bestemte meg for en med ermer siden jeg liksom hadde satt meg det i hodet. Nesten synd at man bare skal ha én brudekjole... :wink:

Skrevet

Flott kjole :tommelsmil:

Jeg valgte også en St. Patrick kjole. Kjempefornøyd foreløpig, selv om den har hunget i skapet i 10 måneder.

Nå er det bare litt over en måned til den slipper ut :sjarmor:

Skrevet

Det var en flott kjole. Noe sånt ville jeg også hatt om jeg skulle giftet meg. Nydelig :-)

Skrevet

Kjole er i boks hos meg men vi skal på Brudekjolen og se på antrekk til Mannen... Det pleier å være en utfordring, for han kan ikke fordra å prøve klær, men noen ganger må han jo bare... :ler:

Jeg kan smugtitte litt på andre som prøver kjole innimellom, det er så koslig

Skrevet

Forresten en kjempefin kjole....Lekkert med chiffonsløret bak :P

Skrevet

Nydelig kjole (jeg hadde også chiffonkjole) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...