AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Vi skal få en nydelig voksen hunnkatt om kort tid, men jeg kan ikke så mye om katter enda. Hun skal være utekatt da vi bor landlig til, men hvordan gjør vi det den første tiden, før hun har slått seg helt til ro? Vi har kjøpt inn mat, bånd (som vi nok ikke trenger), kattesand og kasse. Er det noe mer vi trenger? Når kan vi slippe henne ut alene, og hva gjør vi når vi ikke er hjemme? Mange spm her.. Anonymous poster hash: 6ba45...ce2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Dere bør ha ham/henne inne i minst 4 uker. Selv om det skal være utekatt, vil jeg anbefale et lite kloremøbel/stativ inne, så pus kan klore og markere at "her bor jeg!" Om dere reiser bort anbefaler jeg at dere får noen katten stoler på til å kikke innom hver dag, for mat, vann og litt kos. Anonymous poster hash: 66016...b34
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Min katt er også glad i godbiter for katt og katteleker som knitrer. Å leke med pus er også relasjonsbygging, så jeg ville kjøpt en pinne med tråd og en leke i enden(du kan også lage den selv), og kanskje en mus e.l. dere kan kaste rundt. Katter liker også å klatre og ligge høyt. Har du mulighet så ville jeg ha kjøpt klorestativ med kattehus eller katteseng på toppen av stativet. For din egen del ville jeg kjøpt engangsposer for å ha i kattekassen før du legger sand i, det gjør utskiftningen av sanda enklere. Ville også kjøpt piss-off-spray i tilfelle hun tisser inne. Lykke til, katter er flotte samboere;p Anonymous poster hash: 59ffe...588
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Pass på at hun er kastrert, så dere ikke plutselig sitter der med 5 katter. Klorestativ er lurt, så hun ikke klorer opp sofaen. Det kan være lurt å ha henne på et rom til å begynne med, i tilfelle hun blir veldig redd, og deretter utvide området, rom for rom. Anonymous poster hash: e04da...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå