AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det noen her som kan hjelpe meg å finne et dikt som ikke handler om kjærlighet, depresjon eller havet og fuglene? I morgen skal jeg fremføre et kort dikt på kurset jeg går på, men jeg synes det er vanskelig å finne et som ikke er for upassende. Har lett mye på dikt.no men finner ikke noe annet enn kjærlighetsdikt og selvmordsbrev. Jeg trenger altså et dikt som handler om ingenting. Eller om samfunnet, kanskje? Forslag? HJÆLP Anonymous poster hash: e38bc...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Del Skrevet 9. oktober 2014 Litt sent, men dra på biblioteket og be om hjelp, eller ring.Anonymous poster hash: d6ba2...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Del Skrevet 9. oktober 2014 Litt sent, men dra på biblioteket og be om hjelp, eller ring.Anonymous poster hash: d6ba2...4a5 Det behøver ikke å være komplisert eller bra for den saks skyld. Jeg har bare ikke stor nok hjerne til å skrive et par setninger selv... TS Anonymous poster hash: e38bc...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Del Skrevet 9. oktober 2014 http://www.norsksidene.no/web/PageND.aspx?id=99788 Anonymous poster hash: e17f7...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Del Skrevet 9. oktober 2014 Den lykken du søker blant blånende fjell kan hende du alltid har eiet den selv du skal ikke jage i hvileløsring men lær deg å elske de nære ting (litt kjærlighet/en slags kjærlighet, men mer til livet enn kliss mellom to personer (kanskje?)) Anonymous poster hash: a896e...962 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå