AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er student, har nylig fått meg kjæreste og er (veldig) lei av min 90 cm brede knirkende seng. Så nå har jeg tenkt til å kjøpe meg en ny og større seng. Da jeg er student og bor i bofellesskap er jeg på utkikk etter en seng som ikke knirker noe særlig Har ikke tenkt å bruke noe mer enn 10.000 kroner, og gjerne langt under dette. Jeg har kikket en del på kontinentalseng, og ser at det er mange av disse som har små ben nederst, mens noen har en sånn treramme. Er det noen som har erfaring med en sånn type med ben? Skal ikke ha enkel rammemadrass. Kom gjerne med tips til senger og hvilke butikker jeg bør kikke i. Er ikke så stor fan av IKEA, men alt er av interesse! Anonymous poster hash: 81126...708 Anonymous poster hash: 81126...708
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Begynn med å sette filtlabber under den senga du alt har. Anonymous poster hash: 19d5f...dab
Sugerøret Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Begynn med å sette filtlabber under den senga du alt har.Anonymous poster hash: 19d5f...dab gud hjelpe! Jeg leste fittelabber.. Kremt.. Ja tilbake til spørsmålet. Madrass på gulvet er også et godt alternativ.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er student, har nylig fått meg kjæreste og er (veldig) lei av min 90 cm brede knirkende seng. Så nå har jeg tenkt til å kjøpe meg en ny og større seng. Da jeg er student og bor i bofellesskap er jeg på utkikk etter en seng som ikke knirker noe særlig Har ikke tenkt å bruke noe mer enn 10.000 kroner, og gjerne langt under dette. Jeg har kikket en del på kontinentalseng, og ser at det er mange av disse som har små ben nederst, mens noen har en sånn treramme. Er det noen som har erfaring med en sånn type med ben? Skal ikke ha enkel rammemadrass. Kom gjerne med tips til senger og hvilke butikker jeg bør kikke i. Er ikke så stor fan av IKEA, men alt er av interesse! Anonymous poster hash: 81126...708 Anonymous poster hash: 81126...708 Hvorfor knirker den? Er det evt noen skruer/ bolter som er skrudd for løst? Anonymous poster hash: 224d9...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Vannseng knirker ikke Anonymous poster hash: 224d9...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Svigermor kjøpte ei dobbelseng på jysk. Rammemadrass tror jeg det het. Prøvelå den og den var veldig god! Tror ikke hun betalte mer enn 6-7000 Anonymous poster hash: 19562...986
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Er det madrassfjærene eller selve sengen som knirker? Kanskje holder det å bytte ut en av delene (madrass eller seng), eller å skru til noen skruer/ bolter Anonymous poster hash: 224d9...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har rammemadrass fra Ikea, som er helt stille, men jeg tror dette er pågrunn av den tjukke overmadrassen. Jeg har: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10152494/#/80156766 med denne overmadrassen: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90155629/ Anonymous poster hash: 537ab...7b9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Vi har en rammemadrass kjøpt på coop obs. Den fungerte helt stille til den fikk en knirk et sted litt til siden for midten halvannet år gammel. Vi antar at det er en fjær som begynner å bli slitt, for det er der den tyngste av oss har rompa si om natten og der jeg oftest hadde rompa når vi har sex. Hvis vi holder oss til en annen del av senga er det lite annen knirkelyd. Hvis du har parkett kan det være den som knirker og ikke senga. Da vil det knirke uansett hvilken seng du har Anonymous poster hash: 07069...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå