Gå til innhold

Stringtruse/BH - Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Gjest Frank.1.stein
Skrevet

Sommeren er tiden, da yttertøyet er noe mer begrenset, og man lett registrerer jenter/kvinner...med stringtruse, og BH.

Skjønner ikke dere jenter hvor idiotisk og inkonsekvent dette er? Man setter altså på seg en stringtruse, fordi at man ikke ønsker at trusekanten skal syns utenpå buksa, men lar man blikket vandre oppover, så har de pinadø en BH, der alle mulige stropper og kanter syns.

Hvor er logikken jenter? :ler:

Hvorfor er undertøyskanter helt ok på ryggen, men ikke på rompa??? :o

Argumentet med tunge bryster kjøper jeg ikke, for det er ikke de jentene jeg henvender meg til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi stramme trusekantar på rompa lagar søkk i rompa som ser ut som cellulittar, og fordi rompa ofte blir beglodd av menn, mens ryggen ikkje får så mykje oppmerksomheit fra stirrande auger.

Dessutan for at menn skal ha noko å lure på!

Skrevet

Jeg er kvinne og synes også det ser merkelig ut. Det er fælt å se BH'en synes, ikke bare stroppene men at toppen kanskje er så lav i ryggen at BH'en stikker opp bak. Eller jenter som går med så lave bukser at trusene (string også) stikker opp. Kan ikke begripe at folk går ut kledt på den måten. :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Stroppløs bh er en fin motorsykkel.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Er det ikke litt typisk fjortis å ha trusa langt over bukekanten a? Jeg har det i hvert fall ikke... De som har det må da ha kjøpt for stor str!??

Skrevet

Det kan jo tenkes at noen bruker string fordi de syns det er mest behagelig.. Tenkt på det noen gang?

Skrevet
Jeg er kvinne og synes også det ser merkelig ut. :Nikke:

Det verste jeg har sett er opptil flere tilfeller av halternecktopper med vanlig bh under. Det så stilig ut, ja...... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Fordi stramme trusekantar på rompa lagar søkk i rompa som ser ut som cellulittar, og fordi rompa ofte blir beglodd av menn, mens ryggen ikkje får så mykje oppmerksomheit fra stirrande auger.

Dessutan for at menn skal ha noko å lure på!

:hoho:
Skrevet

Det er ingen logikk i det - bare gi opp letinga.. :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Lurer på det samme. Inkonsekvent og merkelgi i mine øyne. Har også sett denne berømte halternecken med bh under, og kan ikke forstå at noen ønsker å gå slik (særlig når det er tydelig at man egentlig ikke trenger bh pgs størrelsen.)

Gjest Catwoman
Skrevet

Kan være at noen faktisk synes stirng-truser er mest behagelig og gå med, og at noen synes det er ubehagelig å gå uten BH

Skrevet
Jeg er kvinne og synes også det ser merkelig ut. Det er fælt å se BH'en synes' date= ikke bare stroppene men at toppen kanskje er så lav i ryggen at BH'en stikker opp bak. Eller jenter som går med så lave bukser at trusene (string også) stikker opp. Kan ikke begripe at folk går ut kledt på den måten. :roll:

Veldig enig! :Nikke:

Gjest Malama
Skrevet

Hva med den "elegante" løsninga med en topp som er "litt lav" i ryggen, men som en bh fint kunne vært brukt under uten at den syntes... men så gjøre skulderstroppene så korte at man trekker ryggstroppa på BH'n 5-10 cm lenger opp enn den skulle vært, og dermed over ryggen på toppen? Lekkert, sant?

Jepp, det kryr av den lite pene løsninga med halterneck-topper og bh under, men det finnes, for dem som gidder tenke så lengt, både stroppløse, og halterneck-løsninger på bh-fronten også, så det er ikke nødvendig å se så dum ut selv om man ikke liker gå uten BH.

Nei, å finne logikken her vil jeg anbefale at en stakkars mann ikke prøver på...

Skrevet

Nå er jeg en av de som synes g-string er stygt både på jenter og gutter jeg da.......... Men - meg om det!

Men i min uvitenhet så spør jeg:

Hva er "halterneck" :klø:

Skrevet
Nå er jeg en av de som synes g-string er stygt både på jenter og gutter jeg da.......... Men - meg om det!

Men i min uvitenhet så spør jeg:

Hva er "halterneck" :klø:

Sånn topp som går rundt halsen og ikke har rygg - se HER

Gjest Malama
Skrevet

Usikker: Sånn dere "rundt halsen" løsning... jeg er ikke så god på å forklare. Men du skjønner kanskje?

forøvrig kunne jeg aldri tenkt meg min samboer i string, han foretrekker bokser, og det er helt greit for meg ja, men selv velsker jeg mellom string og "vanlig" alt etter hva jeg har på meg, hva som er rent, og humøret. Hva de folka jeg passerer på gata har på seg av undertøy vil jeg helst ikke vite, det er derfor de burde kunne ha vett til å kle seg så man ikke så det....

"low cut" truser er generelt også en god ide når moen nå engang mefører at buksene er veldig lave i livet... enten man satser på string eller ei....

Gjest GreenSky
Skrevet

Men ofte kan det være fint og sexy når BH-en synes litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...