Gå til innhold

Hva hvis hun i 40 åra blir gravid med en i 20 åra?

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg har jo ei knullevenninne i begynnelsen på 40 åra. Det er sykt deilig å knulle de som er eldre enn meg selv. Jeg er 24 år.

Alle vet jo at dama kan bli gravid under sex selv med kondom. Men..kan ei i 40 åra bli like lett gravid som ei i 20 og 30 åra? I så fall hva da hvis hun hadde blitt gravid og ikke vil ta abort? Hvis mora er i 40 åra og faren i 20 åra. Går vel greit det også? Hadde det vert turn off for andre damer jeg møtte?

Endret av Hummels
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt kan hun like lett bli gravid som andre.

Og ja, det er litt turn off med en fyr som er far bare fordi han har hatt en knullevenninne.

Anonymous poster hash: 16b10...026
  • Liker 5
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Selvsagt kan hun like lett bli gravid som andre.

Og ja, det er litt turn off med en fyr som er far bare fordi han har hatt en knullevenninne.

Men det er da lov å knulle selv om man ikke er i et forhold uten at det skal være turn off? Uhell kan jo skje :(

Endret av Hummels
Skrevet

1. Nei. Kvinner i 40 årene er ikke liker fertile som kvinner under. (det er så klart mulig)

2. Mest sannsynlig ville hun tatt abort, hvis ikke, er det ikke noe du kan gjøre noe med.

3. Ja, det tror jeg faktisk er turn off for mange damer på din alder.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har jo ei knullevenninne i begynnelsen på 40 åra. Det er sykt deilig å knulle de som er eldre enn meg selv. Jeg er 24 år.

Alle vet jo at dama kan bli gravid under sex selv med kondom. Men..kan ei i 40 åra bli like lett gravid som ei i 20 og 30 åra? I så fall hva da hvis hun hadde blitt gravid og ikke vil ta abort? Hvis mora er i 40 åra og faren i 20 åra. Går vel greit det også? Hadde det vert turn off for andre damer jeg møtte?

Er du over 7 på utseendeskalaen er det 100% irrelevant, peis på

Er du under 7 på utseendeskalaen så er det turnoff uansett, og du bør bruke kondom så ikke genene dine blir spredd videre

• Liker 3
Skrevet

Men det er da lov å knulle selv om man ikke er i et forhold uten at det skal være turn off?

Du kan ikke lage noen lov om hva som er turn off. Det er lov å knulle uten å være i et forhold, akkurat som det er lov å synes at det er turn off med fedre som ikke engang har vurdert å være sammen med moren til barnet. Selvmotsigende, kanskje, men sånn er det.

De fleste kvinner jeg kjenner har liten lyst til å oppdra barn alene. Det du forteller dem ved å ha et barn med denne knullevenninnen din, er at det ikke kommer på tale med noe forhold. Men selvsagt er det viktig hvor mye du stiller opp for barnet.

Personlig hadde jeg blitt drit forbanna om du hadde gått for mindre enn 50%. Og barn tar tid, så som deltids alenepappa får du antakelig lite tid til knullings.

Skrevet

1. Nei. Kvinner i 40 årene er ikke liker fertile som kvinner under. (det er så klart mulig)

2. Mest sannsynlig ville hun tatt abort, hvis ikke, er det ikke noe du kan gjøre noe med.

De er ikke like fertile, men det betyr ikke at man kan knulle de over 40 og håpe at det er mindre sjanse for at de blir gravide.

• Liker 1
Skrevet

Er du under 7 på utseendeskalaen så er det turnoff uansett, og du bør bruke kondom så ikke genene dine blir spredd videre

Nå er jo denne mannen klok nok til å vite at man kan bli gravid selv med kondom.

Og skalaer? Gud bedre, det er vel ikke noe mer turn off enn det.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Har aldri hørt noe stygt om utseendet mitt vertfall xD Vet ikke hva damene egentlig mener, men har bare hørt positive ting. Negativt om andre ting dessverre. Jeg synes jeg ser helt normal ut. Vil ikke skryte å si jeg ser kjempe sexy ut, og vil ikke være negativ å si jeg ser stygg ut. :)

Du kan ikke lage noen lov om hva som er turn off. Det er lov å knulle uten å være i et forhold, akkurat som det er lov å synes at det er turn off med fedre som ikke engang har vurdert å være sammen med moren til barnet. Selvmotsigende, kanskje, men sånn er det.

De fleste kvinner jeg kjenner har liten lyst til å oppdra barn alene. Det du forteller dem ved å ha et barn med denne knullevenninnen din, er at det ikke kommer på tale med noe forhold. Men selvsagt er det viktig hvor mye du stiller opp for barnet.

Personlig hadde jeg blitt drit forbanna om du hadde gått for mindre enn 50%. Og barn tar tid, så som deltids alenepappa får du antakelig lite tid til knullings.

Jeg hadde nok ikke klart å ignorere ungen vertfall. Hadde jeg blitt far så hadde jeg villet være far for ungen også.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Skrevet

Blir en kul konfirmasjon da, når du sitter der 40 år gammel med din nye familie på den ene siden av konfirmanten og den 60 år gamle mora på den andre siden av konfirmanten :)

Skrevet

Hvorfor spør du ikke om hun går på p-pillen eller lignende?

Det med abort er veldig individuelt, så det får du nesten spørre dama om. :)

Anonymous poster hash: c01cd...0e9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde nok ikke klart å ignorere ungen vertfall. Hadde jeg blitt far så hadde jeg villet være far for ungen også.

Greit nok det. Det er jo bare å spille med åpne kort. Jeg ville likevel vært forsiktig med å si åpent at du knuller kvinner i 40-årene fordi sjansen for graviditet er mindre.

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Hvorfor spør du ikke om hun går på p-pillen eller lignende?

Det med abort er veldig individuelt, så det får du nesten spørre dama om. :)

Hun gjør ikke det. Hun har sagt hun kan ikke gå på p-pille, så jeg må bruke kondom.

Endret av Hummels
Skrevet

Hun gjør ikke det. Hun har sagt hun kan ikke gå på p-pille, så jeg må bruke kondom.

Bra du bruker kondom da :)

Men vet du hvorfor hun ikke kan gå på p-pille? Hvis hun ikke kan bruke p-piller, kan hun kanskje bruke annen hormonell prevensjon eller kopperspiral? Kondom er bra det, men ikke akkurat det tryggeste prevensjonsmidlet.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Etter 35 års alderen vil fertiliteten synke, så sjansen er litt mindre enn med ei i 20 årene.Men sjansen er jo absolutt til stedet at hun kan bli gravid.

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Bra du bruker kondom da :)

Men vet du hvorfor hun ikke kan gå på p-pille? Hvis hun ikke kan bruke p-piller, kan hun kanskje bruke annen hormonell prevensjon eller kopperspiral? Kondom er bra det, men ikke akkurat det tryggeste prevensjonsmidlet.

Nei føler liksom det blir litt frekt å spørre om? :vetikke: Er redd hun blir fornærmet hvis jeg spør sånn rett ut.

Skrevet

Hvis du absolutt ikke ønsker å bli far og heller ikke ønsker å bruke kondom så finnes det bare en løsning. *Klipp*, *klipp*...

Anonymous poster hash: 7155b...5a3
  • Liker 1
Gjest MiezeKatze
Skrevet

Hvordan kan du si "mest sannsynlig ville hun tatt abort"? kjenner du henne?

Skrevet

Nei føler liksom det blir litt frekt å spørre om? :vetikke: Er redd hun blir fornærmet hvis jeg spør sånn rett ut.

Det er absolutt ikke frekt å spørre om. Si at du ikke har lyst til å bli far, og derfor ønsker å bruke tryggere prevensjon om det er mulig. Det er ikke frekt, det handler om at du tar ansvar, og det er bare positivt. :) Det er mange prevensjonsmidler å velge mellom, så tviler på at det er mange som ikke tåler noen av dem.

Selv synes jeg det er nesten mer frekt å ikke spørre. Jeg har selv spiral, men det kan jo ikke de jeg ligger med vite uten at de spør. Er nok mange der ute som tar det for gitt at dama bruker prevensjon, det hadde jeg aldri turt. Plutselig sitter du der med en uønsket kid og må betale barnebidrag i 18 år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...