AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skal noe greier på nett og lurer på om jeg må skatte? Det er snakk om ting fra en forhandler. Regner med at jeg må starte et enkeltmannsforetak? Eller kan jeg bare selge som privat person og slippe skatt? Er jo ingen som finner ut av det eller? Anonymous poster hash: 700c9...63c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg skal noe greier på nett og lurer på om jeg må skatte? Det er snakk om ting fra en forhandler. Regner med at jeg må starte et enkeltmannsforetak? Eller kan jeg bare selge som privat person og slippe skatt? Er jo ingen som finner ut av det eller? Anonymous poster hash: 700c9...63c Meget informativt innlegg. "Skal noe greier på nettet" Regner med du får gode og utdypende svar, så konkret som du spør. Anonymous poster hash: bb7b2...633 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Meget informativt innlegg. "Skal noe greier på nettet" Regner med du får gode og utdypende svar, så konkret som du spør. Hva jeg selger har ikke noe med saken å gjøre. Jeg selger noe fra en forhandler. La oss til kjøleskap. Så.... Anonymous poster hash: 700c9...63c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Ok. "La oss til kjøleskap" Åja...da så... Herregud.... Anonymous poster hash: bb7b2...633 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Hva er problemer ditt? Det betyr ikke en dritt hva jeg skal selge. Poenget er at jeg selger for andre selskap (drop ship). Så fint om noen kunne svare. Anonymous poster hash: 700c9...63c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Poenget er jo bare at alle dine innlegg har så mye skrivefeil at det er umulig å skjønne hva du mener...Anonymous poster hash: e65b6...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Hva er problemer ditt? Det betyr ikke en dritt hva jeg skal selge. Poenget er at jeg selger for andre selskap (drop ship). Så fint om noen kunne svare. Anonymous poster hash: 700c9...63c Basert på dine innlegg her, vil jeg på det sterkeste fraråde deg fra å ha noe som helst med handel og business å gjøre. Det heter "dropship" ikke "drop ship", btw...om det var det du mente...? Anonymous poster hash: bb7b2...633 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Hvis du har mange annonser på finn, må du regne med at skatteetaten reagerer. Skjønnsligning og bokettersyn i bøker du ikke har kan bli meget dyrt. Det skjedde med en venn av meg.Anonymous poster hash: 216ea...211
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Du må selvfølgelig starte enkeltmannsforetak eller as, registrere deg for moms og skatte av inntekt. Regnskap må du også føre.Anonymous poster hash: bac45...034 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå