AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Jeg skal på halloweenfest, og sitter virkelig fast på hva jeg skal kle meg ut som. Vil ikke gå for noe kjedelig og enkelt, men gjerne noe kreativt og litt kult. Samtidig kan det ikke være for tidskrevende eller dyrt, da jeg går på skole og har lite tid og penger setter pris på inspill! Anonymous poster hash: e4d1d...008
luneo Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Jeg skal på halloweenfest, og sitter virkelig fast på hva jeg skal kle meg ut som. Vil ikke gå for noe kjedelig og enkelt, men gjerne noe kreativt og litt kult. Samtidig kan det ikke være for tidskrevende eller dyrt, da jeg går på skole og har lite tid og penger setter pris på inspill! Anonymous poster hash: e4d1d...008 Jeg er forresten 17, hvis det er relevant!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg gikk kledd som "sexy sykepleier". Strømpebånd til låret med falsk sprøyte, stetoskop, tatolering av åpne sår og sting osv. Anonymous poster hash: ad6bf...8de
Magnifique Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Hei. Jeg har samme 'problem' Ikke mye tid og penger, og kreativiteten er på bunn. Jeg tenkte kanskje 'fengselsfugl' i stripete fangedrakt, men det blir kanskje litt for kjedelig?
luneo Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Hei. Jeg har samme 'problem' Ikke mye tid og penger, og kreativiteten er på bunn. Jeg tenkte kanskje 'fengselsfugl' i stripete fangedrakt, men det blir kanskje litt for kjedelig? Vurderer også å går for en enkel løsning som det, men vil jo gjerne helst prøve å finne på noe litt kreativt!
fruBeist Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 http://www.buzzfeed.com/alannaokun/boo?s=mobile#gn9hpg
luneo Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 http://www.buzzfeed.com/alannaokun/boo?s=mobile#gn9hpg haha!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Du kan være pinnedame! Anonymous poster hash: 0e21d...802
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Ved å klippe opp en paraply, kan du være flaggermus Anonymous poster hash: 0e21d...802
JonasB Skrevet 9. oktober 2014 #10 Skrevet 9. oktober 2014 Kjører hvit kjole og englevinger :D Holder i massevis <3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Ninja? Relativt enkelt; sorte klær for det meste, kanskje et rødt skjerf eller noe som belte, og så kan du bruke en t-skjorte til å lage maske: http://9gag.com/gag/amXoZQ6/how-to-make-a-ninja-mask-out-of-a-t-shirt-in-just-5-easy-steps Kan du ha sånne kastestjerner i lomma; klipp ut i papp og pakk dem i aluminiumsfolie:P Anonymous poster hash: dfd90...6c7
lypsyl Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Lost boy fra Peter Pan! Stilig kostyme, enkelt og billig Og det er nok ingen andre som har likedan
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Et annet enkelt kostyme er jo å kle seg ut som Buffy:P Bare synd serien er såpass gammel nå at ingen blir å skjønne det, selv med tre-stake og kors:P Anonymous poster hash: dfd90...6c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå