Gå til innhold

Halloweenkostyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på halloweenfest, og sitter virkelig fast på hva jeg skal kle meg ut som. Vil ikke gå for noe kjedelig og enkelt, men gjerne noe kreativt og litt kult. Samtidig kan det ikke være for tidskrevende eller dyrt, da jeg går på skole og har lite tid og penger :tongue:

setter pris på inspill!

Anonymous poster hash: e4d1d...008
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal på halloweenfest, og sitter virkelig fast på hva jeg skal kle meg ut som. Vil ikke gå for noe kjedelig og enkelt, men gjerne noe kreativt og litt kult. Samtidig kan det ikke være for tidskrevende eller dyrt, da jeg går på skole og har lite tid og penger :tongue:

setter pris på inspill!

Anonymous poster hash: e4d1d...008

Jeg er forresten 17, hvis det er relevant! :)

Skrevet

Jeg gikk kledd som "sexy sykepleier". Strømpebånd til låret med falsk sprøyte, stetoskop, tatolering av åpne sår og sting osv.

Anonymous poster hash: ad6bf...8de
Skrevet

Hei.

Jeg har samme 'problem' :P Ikke mye tid og penger, og kreativiteten er på bunn. Jeg tenkte kanskje 'fengselsfugl' i stripete fangedrakt, men det blir kanskje litt for kjedelig? :P

Skrevet

Hei.

Jeg har samme 'problem' :P Ikke mye tid og penger, og kreativiteten er på bunn. Jeg tenkte kanskje 'fengselsfugl' i stripete fangedrakt, men det blir kanskje litt for kjedelig? :P

Vurderer også å går for en enkel løsning som det, men vil jo gjerne helst prøve å finne på noe litt kreativt!

Skrevet

Du kan være pinnedame!

Anonymous poster hash: 0e21d...802
Skrevet

Ved å klippe opp en paraply, kan du være flaggermus :)

grid-cell-13192-1410469072-6.jpg

Anonymous poster hash: 0e21d...802
Skrevet

Kjører hvit kjole og englevinger :D Holder i massevis <3

Skrevet

Ryddet for reklame.

Irrlys, mod.

Skrevet

Lost boy fra Peter Pan! Stilig kostyme, enkelt og billig :) Og det er nok ingen andre som har likedan ;)

Skrevet

Et annet enkelt kostyme er jo å kle seg ut som Buffy:P Bare synd serien er såpass gammel nå at ingen blir å skjønne det, selv med tre-stake og kors:P

Anonymous poster hash: dfd90...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...