Gå til innhold

Utveksling av tjenester. Finnes det noe slikt?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det jeg tenker på istdet for å betale for en klipp hos frisøren eller en time hos hudpleier, betaler man tilbake iform av at man gir en gjenntjeneste, som feks. tannlegetime, massaje time mm.

Finnes det et forum for slikt i Oslo? Dette ville være besparende for mange.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk et slikt forum for oslo, men nå husker jeg ikke web siden. Skal søke litt og se om jeg finner der igjen

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

"Vi har gutta det er futt i, som har støvlær det er krutt i. Plankebyens elleve mann, haler seier’n trygt i land."

Og det var ironisk? ;)

Skrevet

:evil: det er fra gamledager da om det hjelper. Fra den gang vi var en stor fotball klubb. Men nå har vi fått fire nye spillere. Vel tre har signert og den siste Bora Zivkovic fra FC København, prøvespiller i for ffk helga. Lov å håpe at det bedrer seg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar! Dette var jo kjekt :) SKal se om jeg melder meg inn der. Sparer jo litt penger på denne måten.

Skrevet

Tro om det er noen som er intressert i kjeft. :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er helt sikker på at kjeft er en "innbyttbar" tjeneste, hvis du er god! Hvem har ikke hatt lyst til å skjelle noen ut etter noter, men visst meget godt at det ville vært sosialt selvmord å gjøre det selv?

Skrevet
Jeg er helt sikker på at kjeft er en "innbyttbar" tjeneste' date=' hvis du er god! Hvem har ikke hatt lyst til å skjelle noen ut etter noter, men visst meget godt at det ville vært sosialt selvmord å gjøre det selv?[/quote']

:tommelsmil:

Skrevet
Hva tar du i timen?

Da jeg gir ganske mye av meg selv og da det igjen slår tilbake på meg i form at utløsende energi, ja da skal jeg være billig... :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

... og hvis du trenger en liten 'pep-talk', så må jeg si at jeg lærte mange nye ord av denne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...