Gå til innhold

Hvor får man tak i perler til håret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Augustbrud02_ikkeinnlogg
Skrevet

Joda, det er ikke så vanskelig skjønner du! Perler får du kjøpt i alle hobbybutikker det, og der har de dem i ulike størrelser og farger.

Ta en tur innom Striestuen på Karl Johan, der finner du slike perler. Pass bare på at hullet er stort nok, for frisøren trer gjennom en hårnål og fester så perlene i håret ditt med dem.

Eller har de slike klips-perler på Glitter som det også går an å bruke, men personlig ville jeg valgt å kjøpe løse perler.

Legger til slutt inn 2 tråder fra tideligere som omhandler akkurat det samme:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ighlight=perler

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...ighlight=perler

Skrevet

Hei Nikki :D

Jeg har bestilt perler hos Panduro. Skal på posten og hente dem nå. Stilig frisyre, forresten :D

Skrevet

Jeg hadde perler i håret i bryllupet vårt. De ble kjøpt på en hobbyforretning så jeg vil tro at du får kjøpe det der. :)

Skrevet

På fru larsen i sandefjord har de sånne,vet jeg

Skrevet

På fru larsen i sandefjord har de sånne,vet jeg

Skrevet

Jeg har kjøpt pærler hos Stoff og Stil for en billig penge. Husker ikke eksakt hva de kostet, men det var ikke stort. Jeg kjøpte en pose med vanlige hvite perler, en med små i gull farge og en med små i sølvfarge. Vet ikke helt om jeg kommer til å bruke noe som helst av de, det får tiden vise. Tar de ihvertfall med meg til prøvetimen hos frisøren, så får jeg høre hva han synes.

Gjest anita
Skrevet

Jeg var på prøvetime hos frisøren i dag, og da hadde de nåler med sånne perler på, ble kjempefint!!Jeg skal også ha en sånn frisyre :D

Mulig de har sånne perlenåler hos din frisør også.....

Skrevet

Hei Anita.

Grunnen til at jeg må kjøpe de selv er pga at det er venninnen min som skal legge håret og sminken for meg. Hun er utdannet frisør og make-up artist så jeg skal ikke til en frisørsalong. Jeg sparer 2500 kr på det, men må da skaffe meg de perlene på egen hånd. Og jeg betaler gjerne 100 kr for det enn å betale 2500 kr. :D

Nikki

Gjest Anita
Skrevet

2500,-....det va da himla dyrt synes jeg!! Jeg betaler 290,-pr halvtime og den frisyren brukte hun en time på, altså 600,-i tillegg kommer perlenålene på 100,-

Ja, skjønner godt du vil spare 2500,- :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...