WubWub Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hei hehe, jeg lurer på en ting. Er jeg helt på tryne når det kommer til mote eller ser stilen min okay ut? Endret 4. desember 2014 av WubWub
Christiania_Oslo Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Noe av det ja:) liker ikke helt så mye print akkurat og den hatten burde du ikke bruke til alle antrekk men sånn ellers var det helt ok. 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Dropp hatten! Ellers ok:) Anonymous poster hash: 2ed92...9ba 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Vel...Anonymous poster hash: 0b734...30a 6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 liker ikke stilen din. syns den ser ut som om du prøver for hardt og ikke helt får bestemt deg for nøyaktig hvordan stil du skal ha.. Sånn hatt burde ikke brukes til alle antrekk og helhvite antrekk slik som det til venstre ser sjeldent bra ut på noen desverre. du har et par pene plagg der (liker jakka, vesten(?) og slipset). Anbefaler deg å kjøpe et par mørke bukser. det ser langt mer stilrent ut - syns jeg. I tillegg ville jeg ha kjøpt et par sko som ser litt mer voksne og klassiske ut enn converse og de andre du hadde. Anonymous poster hash: c51b8...4d3 12
skyflakes Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Dropp hatten og den rutete shortsen. Resten er helt ok, men ikke noe jeg syns er veldig fint Endret 9. oktober 2014 av skyflakes 3
FruRaeder Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Dropp hatten. Klærne er ok, men matchingen er dårlig. 2
Lanoungen Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Min mening: Dropp hatten, ok av og til om sommeren. Den "blomstrete" skjorta syns jeg var fryktelig. Converse er kult, men USA-flagg mønsteret syns jeg kan se litt barnslig ut, passer best for ungdommer, men funker ikke om du skal prøve å se litt voksen ut Tips: Det enkle er ofte det beste! Dilldall gjør det ofte litt rotete 11
WubWub Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2014 Takker for tilbakemeldinger. Ser ut som jeg må gå å handle noen nye klær ja hehe, litt mer plain ting 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #11 Skrevet 9. oktober 2014 Den hatten må du kvitte deg med. Likte egentlig ikke resten så godt. Synes det var litt..harry? Likte ikke converse-skoene.. Er greit hvis du er 12 år liksom. Synes ikke de buksene satt så veldig bra på deg. De ser litt store og pløsete ut. Men det er min smak da. Du må gå med det du selv føler deg vel i Jeg synes de har mye fint på Høyer. Der har de mye som er klassisk, tidløst, og som ser litt mer voksent ut. Der kan de helt sikkert hjelpe deg med å finne noe som sitter bra på deg. Kanskje du kan få litt inspirasjon av guttene derfra: http://hoyerbloggtrondheim.no/ Anonymous poster hash: c046f...6d3 5
Liinneee Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) De flagg skoene var tacky... Ellers var det greit Endret 9. oktober 2014 av Liinneee
WubWub Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #13 Skrevet 9. oktober 2014 er ikke converse sko ganske in om dagene? hver eneste gang jeg er på div kjøpesenter ser jeg hvertfall 10-20 mennesker fra alle aldre gåendes med converse sko
Andreas_B Skrevet 9. oktober 2014 #14 Skrevet 9. oktober 2014 hatten var fin, men du trenger ikke bruke den til vært antrekk. bruk helst enfargede skjorter (den blomstete skjorta var fæl) hvis du absolutt må bruke skjorter de grønne buksene var også fæle og med mindre du er under 20, kan du godt droppe de conversene og klærne dine matcher heller ikke akkurat 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #15 Skrevet 9. oktober 2014 er ikke converse sko ganske in om dagene? hver eneste gang jeg er på div kjøpesenter ser jeg hvertfall 10-20 mennesker fra alle aldre gåendes med converse sko Hvor gammel er du? Hvite converse er ok. Men converse med flagg er ikke fint... Anonymous poster hash: c046f...6d3 4
WubWub Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Den hatten må du kvitte deg med. Likte egentlig ikke resten så godt. Synes det var litt..harry? Likte ikke converse-skoene.. Er greit hvis du er 12 år liksom. Synes ikke de buksene satt så veldig bra på deg. De ser litt store og pløsete ut. Men det er min smak da. Du må gå med det du selv føler deg vel i Jeg synes de har mye fint på Høyer. Der har de mye som er klassisk, tidløst, og som ser litt mer voksent ut. Der kan de helt sikkert hjelpe deg med å finne noe som sitter bra på deg. Kanskje du kan få litt inspirasjon av guttene derfra: http://hoyerbloggtrondheim.no/ Anonymous poster hash: c046f...6d3 tittet gjennom bloggen der nå og vis det er det der som er på mote nå så har jeg nok bommet veldig ja! er det virkelig det her som er in nå? http://hoyerbloggtrondheim.no/back-to-school/ har egentlig aldri sett noen som kler seg slik noen sted med et lite unntak, gutta fra tv programmet Homsepatruljen har til tider kjørt den stilen der Endret 9. oktober 2014 av WubWub 2
WubWub Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #17 Skrevet 9. oktober 2014 Hvor gammel er du? Hvite converse er ok. Men converse med flagg er ikke fint... Anonymous poster hash: c046f...6d3 er altfor gammel men trodde ikke det var aldersgrense på sko. har jo sett mange damer i 30-50 årene som bruker converse 1
dillyduzit Skrevet 9. oktober 2014 #18 Skrevet 9. oktober 2014 er altfor gammel men trodde ikke det var aldersgrense på sko. har jo sett mange damer i 30-50 årene som bruker converse Converse med flagg var vel det som ble skrevet. Hvite eller sorte converse fungerer. 8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #19 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg håper virkelig dette er et tullespørsmål, kun for å skape debatt, for dette var veldig harry!Anonymous poster hash: 0b734...30a 3
Lanoungen Skrevet 9. oktober 2014 #20 Skrevet 9. oktober 2014 tittet gjennom bloggen der nå og vis det er det der som er på mote nå så har jeg nok bommet veldig ja! er det virkelig det her som er in nå? http://hoyerbloggtrondheim.no/back-to-school/ har egentlig aldri sett noen som kler seg slik noen sted med et lite unntak, gutta fra tv programmet Homsepatruljen har til tider kjørt den stilen der Personlig syns jeg at denne stilen er fin, men blir litt cocky. Kanskje fordi jeg forbinder det med høye-på-pæra-bærumsgutter. Men det er fint å finne inspirasjon derfra og heller tone det litt ned Man mååå ikke ha skjerf, sleik og manneveske liksom. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå