NIKI Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg en epilator. Derfor lurer jeg på om dere kan fortelle litt om erfaringer, og evt. komme med tips hvilket merke jeg skal kjøpe. Hva er bra og hvor skal jeg kjøpe? Pris?
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Pris har jeg ikke noe peiling på lenger ettersom det er mange år siden jeg kjøpte min - men jeg har en Silk Epil og er veldig fornøyd med den. Vi tro de koster rundt 700 kr.
NIKI Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2004 Er det veldig vondt å bruke sånn eller? Eller er det sånn at smerten blir litt mindre for hver gang? Jeg får vel bare dra ned til elektrobutikken å ta en titt...
NIKI Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2004 Takk for svar Jeg har vært og kjøpt meg epilator nå. Det ble en sånn Braun Silke-pil, eller hva den nå heter. Det var den eneste de hadde både på lefdal og expert. Så får prøve den og se hvordan den går
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Litt utenfor temaet, kanskje, men likevel i samme "gata": jeg får ikke til å bruke min epilator!!! :-? Jeg blir IKKE glatt og hårløs selv etter å ha sittet og nappa i en halvtime på hver legg, hårene kommer fort tilbake og jeg er vel egentlig bare passe fornøyd... Hva er triksa deres??? Jeg synes ikke det er så innmari vondt, og det virker praktisk å ha hårfrie legger i 3-4 uker av gangen, så jeg vil gjerne få det til. Hva kan jeg gjøre feil? Jeg er flink å bruke bodylotion og peeling. Har forresten en Braun Silk-Epil Ever-Soft.
NIKI Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 16. juli 2004 Er det vanlig at en epilator ikke er oppladbar?? Ble litt skuffet da jeg fant ut at den jeg kjøpte ikke fungerer uten at man har den i stikkontakten.... Ikke var ledningen veldig lang heller..... Upraktisk. :veldigsur:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå