AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hva er deres beste tips til bra rumpe?? Jeg har en stor men litt flat rumpe. Kommer gå mer ned i vekt og er redd rumpa blir flat som en fjøl til slutt. Jeg har jo egentlig lyst på en skikkelig "bouncy" saftig sprettrumpe. Hjelp Anonymous poster hash: 5f277...17b
Gjest Brillefin Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hva er deres beste tips til bra rumpe?? Jeg har en stor men litt flat rumpe. Kommer gå mer ned i vekt og er redd rumpa blir flat som en fjøl til slutt. Jeg har jo egentlig lyst på en skikkelig "bouncy" saftig sprettrumpe. Hjelp Anonymous poster hash: 5f277...17b Styrketrening!! Fokuser på tung styrketrening på rumpa. Jeg vil også ha større rumpe.., min forsvant fort, da jeg løp mye når jeg gikk ned i vekt. Anbefales ikke
ShiningStar Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Som bruker over, legg inn styrketrening i treningsprogrammet ditt. Baseøvelser som knebøy, markløft osv er gull verdt for rumpen... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå