Gå til innhold

Bilder av Ivoire fra Villeroy & Boch?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med å finne bilder av dette serviset??

Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det noe i alle fall!!!

Det er skikkelig flott servise!!! :Nikke:

Er det det dere vil samle på?

Skrevet

Ja, det blir nok dette servicet. Er så vanskelig å bestemme seg. Må ta oss en tur i Hegdehaugsvn. så vi får sett servicet "dekket". På Glas Magasinet fikk vi kun sett dekketallerkenen. Var utsolgt.

Koster så mye penger dette her. Men det jo også veldig fint syntes vi..... Og da har vi jo noe å ønske oss i årene fremover :wink:

Takk for bildene!

Skrevet
Jeg synes det var litt stivt og gammeldags...hadde nesten ikke turt å drikke kaffe fra det :)
Skrevet
Jeg synes det var litt stivt og gammeldags...hadde nesten ikke turt å drikke kaffe fra det :)

:ler:

Det er veldig klassisk ja, og noe jeg også vil like om 20 år tipper jeg. Vi syntes også New Wave er utrolig stilig, men syntes dette er for dyrt og utseende blir vi nok lei etter noen år.

Mye pent m/ sølvkant også, men jeg har liksom alltid ønsket meg gullkant på "pen-servicet". Skal også ha Hardanger bestikk, Admiral (tinnbestikk m/ gullkant), til.

Sambo også falt helt for dette servicet.

Tøffe og moderne service, kan vi selv kjøpe oss på Ikea :wink:

Skrevet

Jeg likte det første best!

Skrevet

JEg synes virkelig at dere skal gå for Ivoire. Det er utrolig tidløst og lekkert! New wave har vi også sett på, men jeg tror vi vil bli lei av det fort vi også. å vi har gått for Jasper Conran fra Wedgwood. Synes også at det er lekkert!! Har også sett på Tid fra Porsgrund, men... Vet ikke helt... Har ikke så høye tanker om porsgrund. Sikkert helt feil, men sånn er det bare... Så da var det ikke så vanskelig likevel!!! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi fikk det til vårt bryllup og vi er superfornøyde vi da :wink: Er glad jeg valgte IVORE :)

Skrevet

Nydelig servise :-) Selv fikk vi middagsservise til 12 personer i dette og er kjempefornøyd.

(Ganske lik smak du og jeg Lullu)

Skrevet

Det var kjempe fint. Det kommer til å være in i flere år, for det er klassisk og elegant. Et tidløst design som en aldri vil bli lei.

Skrevet
Nydelig servise :-) Selv fikk vi middagsservise til 12 personer i dette og er kjempefornøyd.

:wink:

Skrevet

Vi samler også på Grey pearl. Det er akkurat som ivory, bare i hvitt og grått. nydelige begge to, men jeg liker det mer "fargeløst", for da kan en liksom pynte med hva en vil til. Og helt enig i at dette er serviser som vi liker nå og helt sikkert liker like mye når vi blir gamle og grå! :ler: Vi skal forresten ha dekketallerkener i glass med sølvkant. De er også å få med gullkant og er kjempe fine til ivory!!

Skrevet

Vi samler også på Grey pearl. Det er akkurat som ivory, bare i hvitt og grått. nydelige begge to, men jeg liker det mer "fargeløst", for da kan en liksom pynte med hva en vil til. Og helt enig i at dette er serviser som vi liker nå og helt sikkert liker like mye når vi blir gamle og grå! :ler: Vi skal forresten ha dekketallerkener i glass med sølvkant. De er også å få med gullkant og er kjempe fine til ivory!!

Ja!!! Det er det vi også hadde tenkt!! Men de har ikke slike på Glas Magasinet. Hvor fant du dine? Vet de har på Tilbords, men der gidder vi ikke legge ut liste (blir så mye ekstra "jobb" :wink: ).

Det følger jo med dekketallerken i serien. Blir ikke dette pent til? Vi fikk som nevnt ikke sett dette sammen, da de ikke hadde alle delene inne. Må ta meg en tur til Hegdehaugsvn. å se alt dekket.

Ønsker også serviettringer, glass m/ evnt. gullkant - samme som dekketallerken. Men finner det ikke noe sted.....

Skrevet

Jeg fant de på tilbords. Vi har skrevet ønskeliste der og hos christianias og hos Kitchen, ikke noe stress med det! :) En jeg kjenner samler på ivory og hun har glass med gullkant til. Hun har enten funnet dem hos christianias eller hos tilbords, er ikke så mange andre alternativer her vi bor ser du!

Skrevet
Jeg fant de på tilbords. Vi har skrevet ønskeliste der og hos christianias og hos Kitchen' date=' ikke noe <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=stress&v=56">stress</a> med det! :) En jeg kjenner samler på ivory og hun har glass med gullkant til. Hun har enten funnet dem hos christianias eller hos tilbords, er ikke så mange andre alternativer her vi bor ser du![/quote']

Fant liksom alt vi trengte hos Glas Magsinet.... Utenom dekketallerkene i glass da :ler:

Var en stor jobb å sette opp listen syntes vi. Må ta meg en runde til uten sambo også. Han ble jo rett og slett nesten helt utbrent :hoho:

Men hva med de (dekketallerken) som følger med i serien?

P.S. Glass har vi arvet. Finn.

Skrevet

Vi har Ivorie, og er kjempefornøyd!!

Må si jeg ikke bruker det så ofte, men det er lekkert når jeg virkelig dekker et skikkelig festbord med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...