Gå til innhold

forelsket med vet ikke hva han føler. noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en super fyr har fått meg til å falle hodestups for han. Vi møtes ofte og sover hos hverandre og kysser og koser og prater mye sammen. Vi har gjort dette i noen uker nå, men jeg vet ikke helt hva han vil, vil han satse på oss eller vil han bruke meg for kosen eller er det slik at når jeg ikke er der så møter han andre.. jeg har prøvd mange ganger å spør om dette, men jeg får det ikke ut av meg. Jeg er redd for å spørre hva han vil for jeg er redd for hva han vil si og jeg er redd for å skremme han vekk ved å virke påtrengende.

Hvordan vet jeg hva han vil?

Skal jeg satse på å ødelegge for meg selv ved å spørrre og ha en 50/50 sjangs for å bli droppet eller ta steget videre?

Takk for alle råd.. blir litt gal :)

Anonymous poster hash: 9bb3d...726

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor prøver du ikke heller å finne ut hva han føler og vil på en litt annen måte enn å kvele han til å svar?

Inviter han med på noe du skal gjøre med vennene dine og se hvordan han oppfører seg.

Skrevet

Hvorfor prøver du ikke heller å finne ut hva han føler og vil på en litt annen måte enn å kvele han til å svar?

Inviter han med på noe du skal gjøre med vennene dine og se hvordan han oppfører seg.

Jeg har vært ute med hans venner og han oppfører seg som om jeg var en del av vennegjengen. Gjerne en hånd på ryggen nå og da, og han inviterer meg gjerne med på kvelder med vennene hans. Men vil gjerne vite hvor dette tar veien. Er jeg der for det seriøse eller for en periode til han finner en annen...

Skrevet

Jeg har vært ute med hans venner og han oppfører seg som om jeg var en del av vennegjengen. Gjerne en hånd på ryggen nå og da, og han inviterer meg gjerne med på kvelder med vennene hans. Men vil gjerne vite hvor dette tar veien. Er jeg der for det seriøse eller for en periode til han finner en annen...Anonymous poster hash: 9bb3d...726

Det er det jo bare tiden som vil vise da :).

Var veldig lettvint da man var i den alderen at man "spurte hverandre" :ler:.

Anonymous poster hash: 590c6...d57

• Liker 1
Skrevet

Det er det jo bare tiden som vil vise da :).

Var veldig lettvint da man var i den alderen at man "spurte hverandre" :ler:.

Ja ikke sant, når man bare kunne spør "vil du være sammen med meg?" Hehe.. men litt kleint å spør om det nå. Føler det liksom kommer til et punkt da der man er litt usikker etter man han holdt på lenge og man faktiskt må forsikre seg og spørre " er vi kjærester eller?" :P

Skrevet

Ja ikke sant, når man bare kunne spør "vil du være sammen med meg?" Hehe.. men litt kleint å spør om det nå. Føler det liksom kommer til et punkt da der man er litt usikker etter man han holdt på lenge og man faktiskt må forsikre seg og spørre " er vi kjærester eller?" :PAnonymous poster hash: 9bb3d...726

Men tror du ikke at når dere blir involvert i hverandres venner og familie og tilbringer mye tid sammen, så er det fordi man har lyst til å satse seriøst på forholdet.

Hvis ikke så involverer man jo ikke de rundt seg.

Nyt livet og kjærligheten du! Dette går nok riktig vei skal du se :).

Skrevet

Jeg har møtt en super fyr har fått meg til å falle hodestups for han. Vi møtes ofte og sover hos hverandre og kysser og koser og prater mye sammen. Vi har gjort dette i noen uker nå, men jeg vet ikke helt hva han vil, vil han satse på oss eller vil han bruke meg for kosen eller er det slik at når jeg ikke er der så møter han andre.. jeg har prøvd mange ganger å spør om dette, men jeg får det ikke ut av meg. Jeg er redd for å spørre hva han vil for jeg er redd for hva han vil si og jeg er redd for å skremme han vekk ved å virke påtrengende.

Hvordan vet jeg hva han vil?

Skal jeg satse på å ødelegge for meg selv ved å spørrre og ha en 50/50 sjangs for å bli droppet eller ta steget videre?

Takk for alle råd.. blir litt gal :)

Hvorfor kan du ikke bare leve i nuet og nyte reisen sammen? Ikke tenke på et besemt utfalll av noe. Hvis ting er ment å vare, så vil de det.

Anonymous poster hash: ace9c...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...