Gå til innhold

Usikker på daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en diskusjon med daten min for et par dager siden. Han overreagerte ganske sterkt på en bagatell - og reagerte med å fryse meg ut i ett døgn. Deretter fulgte en 12-timers periode hvor han mente vi aldri ville funke fordi vi var så ulike. Jeg gråt og var lei meg, mente det skulle gå an å snakke om det - men han var urokkelig.

Nå er han blid igjen, og har plutselig ombestemt seg. Jeg kjenner jeg blir veldig usikker når han allerede har reagert så sterkt på småsaker. Er redd for at han er av den hårsåre og langsure typen, og tror ikke det er helt det jeg ønsker meg. Selvfølgelig kan dette ha vært et engangstilfelle - men minnet sitter der veldig sterkt. Dessuten synes jeg det er rart han drar den så langt etter bare 5 ukers bekjentskap?

Noen med erfaringer eller tanker rundt dette?

Anonymous poster hash: 946cb...733
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde en diskusjon med daten min for et par dager siden. Han overreagerte ganske sterkt på en bagatell - og reagerte med å fryse meg ut i ett døgn. Deretter fulgte en 12-timers periode hvor han mente vi aldri ville funke fordi vi var så ulike. Jeg gråt og var lei meg, mente det skulle gå an å snakke om det - men han var urokkelig.

Nå er han blid igjen, og har plutselig ombestemt seg. Jeg kjenner jeg blir veldig usikker når han allerede har reagert så sterkt på småsaker. Er redd for at han er av den hårsåre og langsure typen, og tror ikke det er helt det jeg ønsker meg. Selvfølgelig kan dette ha vært et engangstilfelle - men minnet sitter der veldig sterkt. Dessuten synes jeg det er rart han drar den så langt etter bare 5 ukers bekjentskap?

Noen med erfaringer eller tanker rundt dette?

Enig med deg. Jeg har kommet til det stege at jeg har funnet ut at jeg ikke klarer kranglete hårsåre typer. Jo selvfølgelig er det greit at de er følsomme, - det liker jeg. Men jeg liker best at de kan snakke om ting på en ikke-aggresiv måte. For det er negativt og vanskelig når noen blir langsure. Det beste er å snakke om ting på en fin og vennlig måte.

Livet er for kort til å gå rundt å være sur mot hveandre.

Endret av Meline37
Skrevet

Sånne som driver med silent treatment er folk jeg holder meg langt unna hvis jeg først har blitt utsatt for det. Tror neppe det var et engangstilfelle, uten at jeg kjenner fyren og kan uttale meg om det.. men tror det er et reaksjonsmønster du vil se igjen hvis dere fortstter.

Anonymous poster hash: bb707...c4e

Skrevet

Hva var bagatellen? Syns det er en grei sak å vite.

Uansett, sannsynligheten for at han kun for et "anfall" kun én gang i livet rundt en krangel er vell lite sannsynlig.

• Liker 1
Skrevet

Vet jo ikke hva saken dreide seg om,men generelt er vel veldig nærtagenhet og folk som blir lett sure kombinert med ignorering ikke egenskaper jeg setter høyt.. det er noe av det som får meg til å løpe i motsatt retning hvertfall.

Og som regel så gjentar det seg jo gjerne, og det er slitsomt!

• Liker 1
Skrevet

Signerer det siste innlegget. Jeg takler ikke sånne menn. Du skal være glad han viser en sånn side såpass tidlig. Min eks ble sånn etter hvert. Hårsår som en 14 åring og trakk seg unna når ting ikkje var på hans måte. Det skal sies at han er 35 år!

Anonymous poster hash: d610a...0e5

Skrevet

TS

Takk for alle svar. Dette er en voksen mann på straks 39 så jeg forstår ikke helt tankesettet jeg heller. Han har vært singel i en del år, og jeg tenker at han kanskje kan ha blitt litt sær i forbindelse med dette?

Jeg kjenner at jeg i etterkant av hendelsen har blitt veldig usikker når jeg snakker med ham. Redd for å tråkke ham på tærne.. trives ikke så godt med den form for kommunikasjon hvor man ikke kan ha en løs og trivelig tone.Jeg blir nok dessverre nødt til å la den ellers så sjarmerende herremannen gå. Det er ikke liv laget når jeg ikke kan være meg selv rundt ham :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...