AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Så ja... Jeg er en utgående person forsåvidt, og det er sjeldent jeg er noe usynlig eller noe i den grad. Jeg er heller ikke hyper eller noe i den duren. Når jeg er på fester eller på byen med venner, møter jeg alltid noen gutter som spør om telefonnummeret mitt eller som jeg koser meg veldig med. Altså, jeg kunne tenkt meg å date dem. Problemet mitt er at de aldri ringer meg eller sender meg en melding i ettertid! Ei heller svarer de når jeg sender dem en melding og takker for eksempel for laget på festen. Venninnene mine blir derimot nesten alltid bedt ut på date noen dager etterpå, og det er alltid guttene som tar initiativ. Er det rett og slett noe jeg gjør feil? Og nei, ikke kom med usaklige spørsmål som "er du stygg?" eller noe, for da tror jeg ikke de hadde spurt om nummeret mitt i det hele tatt... Føles ut som tidenes dating fatwa fra oven, som har pågått i flere år! Anonymous poster hash: 55323...2bc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 dating fatwa? Anonymous poster hash: 31acf...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 dating fatwa?Anonymous poster hash: 31acf...dcd En domsavgivelse. ts, vet ikkehva det kan komme av jeg, men virker kjipt! Men tror ikke byen er stedet å lete etter dater og fremtidige kjærester Anonymous poster hash: f37f1...2f4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Hvordan oppfører du deg når de spør om nummeret ditt da? Blir du litt for entusiastisk at de kan bli skremt? Gjør du noe med disse guttene når dere møtes? Det jeg egentlig spør om er om du fremstår desperat eller som om du ikke er interessert i noe mer? Det virker jo merkelig at du aldri blir ringt opp eller får svar om du selv tar kontakt.. Kanskje du kan spørre en venninne om hun har noen mening om hva som er galt? Kanskje du rett og slett går etter feil type? Anonymous poster hash: 7f459...d19
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Du vil alltid oppleve å få noen avvisninger, slik er bare livet. Om du har gitt nr til 10 stk og fortsatt ikke har fått noen tilbakemeldinger så er det fremdeles ikke unormalt. Anonymous poster hash: 53b09...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå