AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hei! For ca et år siden ble jeg kjent med en fyr på en fest. Vi snakket litt sammen og gikk på noen dater, men jeg syntes ikke kjemien stemte. Et par måneder etterpå tok han opp kontakten igjen, og vi traff hverandre tilfeldig ute og begynte å date igjen. Denne gangen følte jeg ting gikk mye bedre og jeg begynte å like denne gutten skikkelig godt. Det dabbet av etter noen måneder igjen, men denne gangen var det han. Det gikk gradvis og jeg brydde meg først ikke så mye. likte han fortsatt, men orket ikke kjempe for han. Men har merket at han har siden den gang (som var før sommeren) stadig dukket opp i tankene mine, og jeg merker at jeg savner han litt. Og hver gang jeg får enten en snap, eller en like på instagram osv. så får jeg sommerfugler i magen og et håp om at han skal ta kontakt igjen. De siste månedene har jeg likevel truffet en fyr som jeg liker veldig godt og kan tenke meg noe seriøst med, men klarer ikke helt å slutte å tenke på han andre.. Er tydeligvis ikke helt over han enda, men vet ikke hvordan jeg skal bli det. For jeg kjenner meg selv og vet at jeg kommer til å treffe han hvis han tar opp kontakten igjen (kommer ikke til å gjøre det selv) men samtidig vil jeg ikke miste han andre som jeg holder på med nå. føler meg litt slem når jeg holder på han mens jeg vet at jeg egentlig vil ha en annen (som jeg ikke engang vet om vil ha meg..) noen som har vært i lignende situasjon, og hva har dere gjort? Vil egentlig bare komme over den første fyren, men er vanskelig det også.... Anonymous poster hash: 63970...d1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå