AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg trenger en ny øyekrem som ikke koster alt for mye. Ikke over 400. Jeg har lenge brukt Dermalogica total eye controll, men vil teste ut en ny en Jeg er 24 og har tørr/fuktfattighud.Anonymous poster hash: e16db...01a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Total eye repair mente jeg. Anonymous poster hash: e16db...01a
Prestekragen Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Kiehls creamy eye treatment. Beste øyekremen jeg vet om, koster 200,-
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Noen flere anbefalinger?Anonymous poster hash: e16db...01a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Vet du, jeg har i alle år lett etter en perfekt øyekrem uten hell. Har veldig sensitiv hud, og hovnet opp for et godt ord. Lest masse artikler av doktorer og hudleger hvor det skrives at det er helt greit å bruke sin vanlige ansiktskrem også på huden rundt øynene. Jeg blir så tørr i perioder at jeg flasser rundt øynene. Har nå forsøkt å bruke ansiktskremen min lett over og under øyet, og det fungerer så langt utmerket. Ingen reaksjon, fuktet og like mye bedring i blå ringer som med dyre spesialkremer. Så jeg er tilbøyelig til å tro det er noe i det...Anonymous poster hash: 63550...5f9
vimsefrøken Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Den beste øyekremen jeg har testet frem til nå er Emergin C Protocell Eye cream, den gir mer fukt enn noen annen øyekrem jeg har testet, men fungerer allikevel også dagtid under sminke. Elsker den. Den er aktiv anti age, og helt sikkert ikke beregnet på din aldersgruppe. Men jeg ville testet den allikevel hvis jeg var deg hvis du sliter med tørr hud rundt øynene. Jeg har også sensitive øyne som veldig lett blir røde, såre og svir av øyekrem, men ikke av denne. Koster kr 359 på Blivakker.no.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Den beste øyekremen jeg har testet frem til nå er Emergin C Protocell Eye cream, den gir mer fukt enn noen annen øyekrem jeg har testet, men fungerer allikevel også dagtid under sminke. Elsker den. Den er aktiv anti age, og helt sikkert ikke beregnet på din aldersgruppe. Men jeg ville testet den allikevel hvis jeg var deg hvis du sliter med tørr hud rundt øynene. Jeg har også sensitive øyne som veldig lett blir røde, såre og svir av øyekrem, men ikke av denne. Koster kr 359 på Blivakker.no. Har hørt så mye dritt og lort om den siden. Er det virkelig safe?Anonymous poster hash: e16db...01a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har testet protocell fra emergin c, og den gjorde virkelig ingenting for meg, dessverre. Men så likte jeg ikke hypervitalizer kremen heller. Kun likt den grønne serien. Må innrømme at eneste øyekremen jeg virkelig har likt er fra biotherm, med koffein. Gått ut av produksjon selvsagt. Anonymous poster hash: 63550...5f9
vimsefrøken Skrevet 9. oktober 2014 #9 Skrevet 9. oktober 2014 Har hørt så mye dritt og lort om den siden. Er det virkelig safe?Anonymous poster hash: e16db...01a Jeg kan ikke si om den er safe ift andre produkter. Men Ole Henriksen produkter er de autoriserte forhandlere av, så den serien er safe. Og Emergin C får de fra Vakkerhud.no som er seriøs, og hvis du stiller spørsmål ved Emergin C produkter hos Blivakker.no, får du svar fra en person i en hudpleiesalong i Kristiansand eller no, som driver Vakkerhud.no, så jeg stoler hvertfall på de vedr de to seriene der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå