Gjest LineMerete Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Heisann dere! Er det noen av dere som har erfaringer med disse produktene Clarins Purifying Cleansing Gel Clarins Hydra Matte Day Lotion Clarins Aromatic Plant Putifying Mask Declèor Aromessence Ylang Ylang Declèor Ylang Ylang Aromatisk Balsam Declèor Regulerende Rensemaske Declèor rensegel Og den nyeste lysrefekterende foundationen til Clarins..Hva den nå enn heter... Jeg vil gjerne høre hvis dere har noen meninger om disse... Har sett på en del av disse produktene,men er ikke helt sikker(de fleste i parfymeriene sier jo at de er bra...). Jeg har nokså fet hud og får lett kviser. har også en del som ligner på klumper som er hopet seg opp på haka.Ser liksom ut som de skal bli kviser,men holder seg inni huden....Er lite pent. Har også ganske sensitiv hud,så jeg må ha noen produkter som ikke gjør ting verre. Så jeg håper på noen tips her...Har jo hørt at Declèor skal være veldig naturlig og rensende og bra for huden. Er det det? Har ingen erfaringer fra hverken Clarins eller Declèor,så.... Er veldig takknemlig om noen tar seg tid til på hjelpe meg!!! Eller om dere har alternativer som er gode... Hadde også vært fint å høre om... Okay,takk...
*Shira* Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Jeg har prøvd Declèor Ylang Ylang Aromatisk Balsam. Brukte den som nattkrem. Den er utrolig fet og klissete i konsistens så det kreves litt tilvenning men når en først er begynnt å bruke den blir en hekta. Den er kjempefin for uren hud.
Elze Skrevet 15. juli 2004 #3 Skrevet 15. juli 2004 Declèor Aromessence Ylang Ylang - den har jeg brukt og den er bra Declèor Regulerende Rensemaske - har nettopp kjøpt den men bare brukt den et par ganger. Virker OK, men ikke noe mirakelresultat foreløpig. Declèor rensegel - litt usikker på hvilken du mener her, jeg har hatt en i hvit tube som skummer, den heter mousse et-eller-annet, den var bra, men jeg ble kanskje litt tørr av den. Har generelt ikke god erfaring med Clarins, synes merket er litt oppskrytt.
Miss-X Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Fikk nettopp en prøve på en fuktdighetskrem fra Clarins. Husker ikke navnet på den. Den funket forsåvidt greit nok, men den luktet helt forferdelig! Faktisk noe av det verste jeg har kjent! Så hvis du vurderer denne, lukt på den først!
Gjest LineMerete Skrevet 16. juli 2004 #5 Skrevet 16. juli 2004 Okay,takk for det alle sammen. Da tror jeg at jeg prøver den nattkremen fra Declòr... Håper det er vært pengene da, for den er ikke akkurat billig må jeg si. Blir man kvitt den urene huden,eller?? Håper på det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå