Gå til innhold

Folk som sleiker på ark!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med det? Er så kvalmt. Tenker på de som sleiker på fingeren før de blar i bøker etc. Får helt frysninger når folk gjør det.

Anonymous poster hash: 55e46...151
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er ark og bøker, men fy faen hva med penger?? Penger er så jææævlig skitne, og så sleiker de seg på fingrene før de teller lappene. Nasty""

Anonymous poster hash: e50cf...063
  • Liker 3
Skrevet

Fantastisk. Merker at jeg skal ta meg noen ekstra gode slikk på lesesalen i dag.

Anonymous poster hash: a1673...fcd
  • Liker 2
Skrevet

Hva er greia med det? Er så kvalmt. Tenker på de som sleiker på fingeren før de blar i bøker etc. Får helt frysninger når folk gjør det.

Anonymous poster hash: 55e46...151

Å, sånne ark ja.

Så for meg å henge i stige oppetter huset jeg nå.

Men det menes sleiking på fingeren for å få papirgrep.

Vel, immunforsvaret må jo holdes vedlike...

Skrevet

En ting er ark og bøker, men fy faen hva med penger?? Penger er så jææævlig skitne, og så sleiker de seg på fingrene før de teller lappene. Nasty"" Anonymous poster hash: e50cf...063

Og det er ekkelt å slukke fingrene FØR man teller penger fordi..? Hadde vel vert verre etterpå.

Stakkars ocd, wannabe snobber og bakteriefobi mennesker. Dere skal nok klare dere dere også, men tro meg når jeg forteller dere at livet overleverer dere ikke

Anonymous poster hash: 204b8...444

• Liker 1
Gjest Christina146
Skrevet

Jeg gjør det. Men da i min egen bok, og bare om jeg har strevet en stund med å bla om en side. Det er utrolig frustrerende!

Men på penger og andre sine ting? Nope..

Skrevet

Og det er ekkelt å slukke fingrene FØR man teller penger fordi..? Hadde vel vert verre etterpå.

Fordi noen andre enn deg skal ta i pengene etterpå? Jeg har aldri skjønt hva som er så vanskelig med å bli i papir med tørre fingre. Ser avissleikere på bussen hver dag, og grøsser hver gang. Greit nok hvis det er deres egen avis og de vasker hendene etterpå. Men hold tunga unna steder andre skal ha sine fingre.

Anonymous poster hash: f750a...b43

Skrevet

Fordi noen andre enn deg skal ta i pengene etterpå? Jeg har aldri skjønt hva som er så vanskelig med å bli i papir med tørre fingre. Ser avissleikere på bussen hver dag, og grøsser hver gang. Greit nok hvis det er deres egen avis og de vasker hendene etterpå. Men hold tunga unna steder andre skal ha sine fingre.

Bla i papir.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Er det noen som gjør det altså? Tror ikke jeg har sett det. Men kunne aldri falt meg inn. Mye bakterier i spytt..

Skrevet

Stakkars ocd, wannabe snobber og bakteriefobi mennesker. Dere skal nok klare dere dere også, men tro meg når jeg forteller dere at livet overleverer dere ikkeAnonymous poster hash: 204b8...444

"Ocd, wannabe snobber og bakteriefobi mennesker". Sitter du her og finner opp irriterende orddelingsbegreper, og rakker ned på andre samtidig?

Skrevet

Huffda, stakkars deg. Trenger du hjelp?

• Liker 1
Skrevet

Å, sånne ark ja.

Så for meg å henge i stige oppetter huset jeg nå.

Men det menes sleiking på fingeren for å få papirgrep.

Vel, immunforsvaret må jo holdes vedlike...

Og jeg så for meg cunnilingus på bokhandelen. :fnise:

Anonymous poster hash: 5fdcd...c11

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...