Mona26 Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hei! Jeg har lyst å dette opp noen gardiner for å dele et rom i to. Problemet er bare at det er steinhard mur/betong og bredden på rommet er omlag tre meter. Har ikke mulighet til å drille. Kan man bruke spennstang? Altså sette sammen flere?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Vil tro du kan forsøke det ja, men tror heg ville valgt lette gardiner isåfall. Evt bokhyller eller romdelere. Kjipt om stanga ramler bed i tid og utide....Anonymous poster hash: 2a3f4...bdf
Gjest Blondie65 Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Hva er taket laget av, kan du bruke det?
Mona26 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2014 Vil tro du kan forsøke det ja, men tror heg ville valgt lette gardiner isåfall. Evt bokhyller eller romdelere. Kjipt om stanga ramler bed i tid og utide....Anonymous poster hash: 2a3f4...bdf Hehe, ja mulig jeg må sløfe hele greia ja
Kamikatze Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Spørsmålet er hvorfor du ikke kan bore i veggen? Er det fordi du leier og ikke kan etterlate spor? Tror jeg ville kjøpt to lette men ikke regulerbare gardinstenger, limt to sånne halvmåneformede skåler på hver vegg, og festet et T-feste for rør midt på i taket. Satt stengene i hver sin skål, og markert med tusj midt på der de skal sages. Da får du et ganske stivt og stabilt feste. Bruk epoxylim, eller superlim i geleutgave, fest midlertidig med teip, til limet er ferdigherdet og ennå litt. Endret 8. oktober 2014 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå