Gå til innhold

Gardin-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst å dette opp noen gardiner for å dele et rom i to. Problemet er bare at det er steinhard mur/betong og bredden på rommet er omlag tre meter. Har ikke mulighet til å drille. Kan man bruke spennstang? Altså sette sammen flere?

Skrevet

Vil tro du kan forsøke det ja, men tror heg ville valgt lette gardiner isåfall. Evt bokhyller eller romdelere. Kjipt om stanga ramler bed i tid og utide....

Anonymous poster hash: 2a3f4...bdf

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva er taket laget av, kan du bruke det?

Skrevet

Takk -det har jeg ikke tenkt på :)

Skrevet

Vil tro du kan forsøke det ja, men tror heg ville valgt lette gardiner isåfall. Evt bokhyller eller romdelere. Kjipt om stanga ramler bed i tid og utide....

Anonymous poster hash: 2a3f4...bdf

Hehe, ja :P mulig jeg må sløfe hele greia ja :P

Skrevet (endret)

Spørsmålet er hvorfor du ikke kan bore i veggen? Er det fordi du leier og ikke kan etterlate spor?

Tror jeg ville kjøpt to lette men ikke regulerbare gardinstenger, limt to sånne halvmåneformede skåler på hver vegg, og festet et T-feste for rør midt på i taket. Satt stengene i hver sin skål, og markert med tusj midt på der de skal sages. Da får du et ganske stivt og stabilt feste. Bruk epoxylim, eller superlim i geleutgave, fest midlertidig med teip, til limet er ferdigherdet og ennå litt.

Endret av Kamikatze

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...