Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt som farven på bildet - kanskje litt lysere. Har langt, tykt hår og bruker som regel 2000,- på klipp og striper hver 6-8 uker. Har naturlig blondt hår og tar striper i flere ulike toner for en naturlig look og litt "spill" i håret. Det koster dessverre...

Anonymous poster hash: 1cf2b...ccd
Skrevet

Jeg har litt som farven på bildet - kanskje litt lysere. Har langt, tykt hår og bruker som regel 2000,- på klipp og striper hver 6-8 uker. Har naturlig blondt hår og tar striper i flere ulike toner for en naturlig look og litt "spill" i håret. Det koster dessverre...

Det er veldig vakkert! Dessverre vet jeg ikke om det passer til min hud (jeg er veldig bleik og tror jeg har kaldt hudtone)

Anonymous poster hash: 76061...33e

Skrevet

Det er veldig vakkert! Dessverre vet jeg ikke om det passer til min hud (jeg er veldig bleik og tror jeg har kaldt hudtone)

Jeg pleide ha blekere hud - er fortsatt lys, men etter en runde med melanotan har jeg nå mer farve.

Veldig lyst hår mot den lyse huden var ikke riktig for meg - ble litt blass og gjennomsiktig. En blond tone med litt karamell inni og varme mot hud med litt mer farve ble bedre - i tillegg sminker jeg meg noe annerledes.

Skrevet (endret)

Med kald hudtone kan du godt ha varme farger i håret; honningblondt, nøtteblondt og kornblondt. http://www.tv2.no/a/3595127

Endret av BeautyBox
Skrevet

Er det ikke noen andre der ute som har en drømme blondfarge? :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Synes platiniumblond:

platinum-blonde-wavy-tresses.jpg

Og jordbærblond:

blake1.jpg

Skrevet

Synes platiniumblond:

platinum-blonde-wavy-tresses.jpg

Og jordbærblond:

blake1.jpg

Nydelig! Jeg og elsker jordbærblond. Har du planer om å farge det/bleke det slik da?

Gjest Silverstream
Skrevet

Nydelig! Jeg og elsker jordbærblond. Har du planer om å farge det/bleke det slik da?

Tja, hadde vært kult, men tørr ikke i tilfelle jeg ikke passer med det :P Det er jo så mye som skal stemme når en farger hår, både øyenfarge, hudfarge og øyenbryn.

Skrevet

Red-Blonde-Hair-Color.jpg

Anonymous poster hash: e6904...0f0
  • Liker 1
Skrevet

Red-Blonde-Hair-Color.jpg

Anonymous poster hash: e6904...0f0

Wow! Fiin

Skrevet

Med kald hudtone kan du godt ha varme farger i håret; honningblondt, nøtteblondt og kornblondt. http://www.tv2.no/a/3595127

Det som stod stemte jo ikke... Har man en kald hudtone bør man gå for kalde farger, har man varm hudtone bør man gå for varme farger, for harmoni. Grønne blodårer tilsvarer ikke en kaldhudtone, men varm. Blodårene ser grønne ut pga gulfarge i huden. På en kald hudtone vil blodårene se mer blå og lilla ut, dette pga de ikke har gulfarge i huden.

Hvis man med kald hudtone bruker for varme farger i håret kan man se ganske så blass ut..

Anonymous poster hash: 936e7...1cb

• Liker 2
Skrevet

Det som stod stemte jo ikke... Har man en kald hudtone bør man gå for kalde farger, har man varm hudtone bør man gå for varme farger, for harmoni. Grønne blodårer tilsvarer ikke en kaldhudtone, men varm. Blodårene ser grønne ut pga gulfarge i huden. På en kald hudtone vil blodårene se mer blå og lilla ut, dette pga de ikke har gulfarge i huden.

Hvis man med kald hudtone bruker for varme farger i håret kan man se ganske så blass ut..

Min tanke og, var feil det!

Anonymous poster hash: 306f0...120

Skrevet

Min tanke og, var feil det!

Anonymous poster hash: 306f0...120

Det som står på Side2 der er jo det Jan Thomas sier. Har Jan Thomas feil?

Gjest Silverstream
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å finne ut fargen på blodårene, er det de man har på undersiden av håndleddet man skal se på? Synes de ser helt vanlige ut

Skrevet

Cannes+Film+Festival+2010+Blue+Valentine

Synes Michelle Williams ofte er heldig med fargen sin, som her. Kunne godt tenke meg den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...