AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Han går så til forsvar v en minste liten konflinkt!! Det nytter ikke å diskutere med han, og han vil aldri høre etter på hva jeg har å si. Hans "way or the high way" ! Ikke vil han annerkjenne egne feil eller innrømme at jeg har rett. Google er hans beste venn og som gir svar på hvordan livet skal leves. Eller meningene til kompiser/foreldre etc. At han ikke bare kan stå på egne ben og være seg selv! Vi er gift på 3 året og har en sønn på 7mnd sammen.. Jeg får ofte følelser og tanker om å forlate mannen og vær alene heller.. Det er så tungt og ofte med disse unødvendige konfliktene som suge ut all min energi og overskudd! Ting kunne vært så mye bedre og anderledes, hadde bare mannen kunnet innse noen få ting. Jeg prater til en stein føles det som, og jeg begynner blir virkelig lei. Hans ofte negative energi og korte lunte farger hver eneste dag.. Har ikke lyst å gi opp eller å gå ifra han, men hvordan kan jeg nå inn til han? Finnes den en magisk formel til hvordan prate med en mann og få han til å forstå hva jeg faktisk sier. Jeg hever aldri stemmen eller er sarkastisk/frekk, så det er ikke det det står på.Anonymous poster hash: 53552...600
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Han går så til forsvar v en minste liten konflinkt!! Det nytter ikke å diskutere med han, og han vil aldri høre etter på hva jeg har å si. Hans "way or the high way" ! Ikke vil han annerkjenne egne feil eller innrømme at jeg har rett. Google er hans beste venn og som gir svar på hvordan livet skal leves. Eller meningene til kompiser/foreldre etc. At han ikke bare kan stå på egne ben og være seg selv! Vi er gift på 3 året og har en sønn på 7mnd sammen.. Jeg får ofte følelser og tanker om å forlate mannen og vær alene heller.. Det er så tungt og ofte med disse unødvendige konfliktene som suge ut all min energi og overskudd! Ting kunne vært så mye bedre og anderledes, hadde bare mannen kunnet innse noen få ting. Jeg prater til en stein føles det som, og jeg begynner blir virkelig lei. Hans ofte negative energi og korte lunte farger hver eneste dag.. Har ikke lyst å gi opp eller å gå ifra han, men hvordan kan jeg nå inn til han? Finnes den en magisk formel til hvordan prate med en mann og få han til å forstå hva jeg faktisk sier. Jeg hever aldri stemmen eller er sarkastisk/frekk, så det er ikke det det står på.Anonymous poster hash: 53552...600 Ta to skritt tilbake. Spør deg selv om DU er en god partner å leve med. Still åpne spørsmål om hva han trenger i deres forhold, og lytt... Så kan du komme med hva du føler du trenger, og dere kan komme hverandre i møte. Den eneste man kan forandre i et forhold er seg selv... Anonymous poster hash: e6fbe...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Dette kan da ikke ha kommet som en bombe på deg sånn rett over natten?Anonymous poster hash: 6e8b5...ade 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå