Gå til innhold

Slanking i rekordfart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bekjent som var så stolt nå, fordi han har gått fra 164 til 99 kg. 65 kg ned! Må si jeg er kjempeimponert over den forvandlingen der!

Det jeg synes er rart, er at det har skjedd i løpet av kun 5 måneder. Rask utregning sier da 13 kg ned hver måned, som igjen betyr vektnedgang på ca 3,25 kg i uken - fem måneder i strekk :sjokkert:

Er det virkelig mulig å gå ned så mye på så kort tid, kun med trening og kosthold?

Min bekjente snakker nemlig kun om kosthold og trening, selv om jeg tenker at det kanskje er en slankeoperasjon i bildet også...? Siden det har gått så raskt som det har gjort? Det er jo en vektnedgang som en gjennomsnittlig The Biggest Loser-deltaker kan se langt etter!

Som sagt synes jeg det er veldig imponerende hva denne personen har klart å gjøre med kroppen sin, så ikke ta dette for å være en frekk tråd. Det er bare et spørsmål. Uten at dette må misforstås, så kan jeg jo også si at denne personen har en tendens til å "glemme" det han ikke er så stolt over, eller å skryte litt ekstra.. Klassisk "facebooksyka". Men jeg har jo sett vedkommende før og etter endringen og det må virkelig være mange, mange kilo han har kvittet seg med. Lurer bare på om han har "glemt" en gastric bypass også. Eller kanskje det faktisk går an å slanke seg så mye på så kort tid

Anonymous poster hash: ff8ec...9e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som gastric bypass

Anonymous poster hash: 4ce29...ee2
  • Liker 4
Skrevet

Han har ikke anoreksia?

Anonymous poster hash: 7dc6b...16e

Skrevet

Enten har vedkommende bestått av nesten bare vann og lite fett eller så har han tatt en operasjon

Anonymous poster hash: f5320...00f
Skrevet

Når man er såpass stor så har man mye å ta av, og da går det sinnsykt fort i starten. Så han har nok ikke mistet 13kg i mnd. jevnt, mesteparten vil jeg tro han mistet i starten, før det så ble mindre og mindre. Når man er så stor så er jo kroppen vant med å få masse mat, og når den da plutselig får kanskje 1500 kalorier for dagen + trening, da forsvinner det ass. Men er nå ikke bra å gå ned så fort mtp. løs hud.

Anonymous poster hash: a0a45...00e
  • Liker 2
Skrevet

Når man er såpass stor så har man mye å ta av, og da går det sinnsykt fort i starten. Så han har nok ikke mistet 13kg i mnd. jevnt, mesteparten vil jeg tro han mistet i starten, før det så ble mindre og mindre. Når man er så stor så er jo kroppen vant med å få masse mat, og når den da plutselig får kanskje 1500 kalorier for dagen + trening, da forsvinner det ass. Men er nå ikke bra å gå ned så fort mtp. løs hud.

Anonymous poster hash: a0a45...00e

Ja, jeg regner med at det går raskt i starten når man er så tung. Har ingen erfaring med det selv. Likevel synes jeg det er v e l d i g mye? Hørte også nå at han hadde gått ned 15 kg de siste 6 ukene, det er jo fortsatt 2,5 kg i uka, og nå er han jo ikke lenger ekstremt stor sånn at det er uendlig mye å ta av heller...

Anonymous poster hash: ff8ec...9e4

Skrevet

Det går fortsatt ikke så raskt. Gastric Bypass.

Skrevet

Slankeoperasjon er ikke noe magisk, man kan fint spise lavkalori uten operasjon også. Kanskje vil man kjenne mer sultfølelse, men det er fremdeles kalorier inn og ut som gjelder.

Mulig han har slått av litt for kjente.

Men om han har mosjonert mye og spist kanskje 1300 kcal om dagen, kan det være riktig.

http://www.weightloss-calculator.net/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...