AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hei! Jeg har verdens søteste snilleste mamma, og jeg har så lyst til å lage en fin julekalender til henne! En liten pakke hver dag med noe koselig/fint inni... Noen som har tips til hva jeg kan ha i pakkene? Jeg er bare atten så har ikke så god råd, så gavene kan ikke være alt for dyre. Hva hadde dere likt å få i kalender av datteren deres? Tusen takk for hjelp! Anonymous poster hash: 7a505...ec7
Gjest Kvinneline Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Så koselig Det er tross alt tanken som teller, og mødre pleier å bli glad for det meste som kommer fra 'barna'. Hva liker moren din da? Jeg lagde kalender til mamma i fjor, og kjøpe mye smått og billig, samt noen dyre gaver. Hun ble glad for selv de billigste. Jeg kjøpte ting som sokker, hårbørste (mye billig på glitter), sminkefjerner, neglefil, sjokolade, vindusviskere (som hun virkelig trengte), ulike talglys, fine servietter o.l. Fant mye på butikker som glitter og nille, men du vet jo best hva din mor liker Noen av de dyrere gavene jeg kjøpte, var en bok og ett par briller som kostet en del. Tror helt ærlig at hun satte like stor pris på den ene sjokoladen og strømpene Hyggelig gjort uansett!
Lunalu Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Te, kaffe, såpe, skrubb, neglefil, lotion, neglelakk, neglelakkfjerner, håndkrem (halv pris på boots apotek nå), sjokolade, sokker, sjokolade/kakao på pinne, rett i koppen, bøker (pocket kan man få billig), bokmerke, vindusskrape, nøkkelring, ørepynt, smykker, telys, telysholdere, servietter, reisetoalettartikler (sånne små som tar liten plass) myntpung, kortbeholder, sminkepung, krydder, brenne julemusikk på cd... Tror nok mammaen din blir fornøyd uansett ☺ veldig koselig at du har lyst til å gi henne en slik oppmerksomhet ☺
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Den billigste kalenderen kan være den hun setter aller størst pris på; nemlig 24 grunner til at jeg synes du er verdens beste mamma! Lag 24 små søte/fine kort, med noen ord til henne hver dag. Hvis du vil legge til noe, kjøp en slik pakke med små sjokokaldenisser og legg en i hver dag Anonymous poster hash: 5d5c4...6f2 1
Kjerringa Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Jeg ville laget/ kjøpt et slags "hus" i tre, med 24 "vinduer". I hvert vindu ville jeg puttet et fint kort, med gode og varme ord. Ting du setter pris på med henne, ting hun er flink til, komplimenter osv. Fikk noe lignende for to år siden og det varmer fortsatt hjertet mitt. Tror jeg aldri har blitt så glad for noe som da! Skal bruke den i år også Husker jo ikke hva som står på kortene, og gleden er like stor. Endret 8. oktober 2014 av Gretten kjerring
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 Tusen takk for mange gode tips! Kjempesnilt av dere! :D Anonymous poster hash: 7a505...ec7 1
Millimani Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Om det er vanskelig og dyrt å lage 24 pakker til henne, så går det jo også an å lage en for hver adventssøndag Jeg pleier å gjøre det til min mamma. Første søndag i advent får hun alltid Flax-kalender. De neste søndagene kan det være undertøy og sokker, juledrops, stearinlys, te, lysestaker, servietter, osv.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk for tips! Setter så pris på at dere bruker av tiden deres til meg! Anonymous poster hash: 7a505...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå