AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Herregud jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg klarer ikke å flørte/være hyggelig tilbake mot flotte menn som tar kontakt. Hvis en mann smiler til meg, så smiler jeg ikke tilbake. Jeg ser ned i gulvet eller andre vei og later som jeg ikke så det. F.eks så har det begynt en ny ung mann på jobben min, og jeg hadde opplæring med han en dag. Vi lo og hadde det hyggelig. Etter dette lite kontakt. Men så for to dager siden møtte jeg han på jobb igjen. Han så på meg og smilte. Jeg smilte vagt tilbake. I det han passerte meg tok han hånden på skulderen min og gikk videre. Hva var dette? Jeg var overhodet ikke slikt før. Jeg er ferdig med eksen og klar for å finne en ny, men med en gang noen gir meg et langt blikk eller et smil så blir jeg helt skremt og tåpelig. Ignorerer de, selv om jeg er interessert. Når jeg er full derimot er jeg MEGA flørten og smilende tilbake. Andre som er slikt? Anonymous poster hash: f4f39...695 1
Noope Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Synes det er helt ok at du blir satt ut når noen gjør det på jobben. Om dere skulle ha flørta/hatt sex og det hadde blitt noe drama og dårlig stemning på jobb, kan det lett koste deg jobben. Kollegaer pleier ikke sette pris på dårlig stemning etter kjærlighetsdramaer i jobblokalet. Endret 8. oktober 2014 av Noope
Gjest Usminket Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Mange som er slikt. Sjenert til vanlig, men flørten i fylla! Ser dog ikke helt problemet med å smile tilbake om noen smiler til deg? Er jo ikke farlig
Gjest HowardRoark Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 I det han passerte meg tok han hånden på skulderen min og gikk videre. Hva var dette? Jeg er ferdig med eksen og klar for å finne en ny, men med en gang noen gir meg et langt blikk eller et smil så blir jeg helt skremt og tåpelig. Ignorerer de, selv om jeg er interessert. Når jeg er full derimot er jeg MEGA flørten og smilende tilbake. Andre som er slikt? Jeg gjør slikt med alle jeg liker noenlunde godt, til og med menn. Tror ikke nødvendigvis du skal legge så mye i akkurat det. Ellers til det du spør om så er ikke jeg kvinne, men jeg har begynt å innse hvor vanlig din type oppførsel er, men jeg tror også jeg er blant et fåtall menn som ser det for hva det er. De aller fleste tenker nok at du ikke er interessert, men jeg ser det for hva det er eller i hvert fall hva det kan være, så jeg vet at ikke alt er som det synes på overflaten. Løsningen på problemet ditt er nok bare å kaste seg ut i det selv om det er litt skummelt. Du er nok bare litt ute av trening!
Gjest HowardRoark Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 I det han passerte meg tok han hånden på skulderen min og gikk videre. Hva var dette? Jeg er ferdig med eksen og klar for å finne en ny, men med en gang noen gir meg et langt blikk eller et smil så blir jeg helt skremt og tåpelig. Ignorerer de, selv om jeg er interessert. Når jeg er full derimot er jeg MEGA flørten og smilende tilbake. Andre som er slikt? Jeg gjør slikt med alle jeg liker noenlunde godt, til og med menn. Tror ikke nødvendigvis du skal legge så mye i akkurat det. Ellers til det du spør om så er ikke jeg kvinne, men jeg har begynt å innse hvor vanlig din type oppførsel er, men jeg tror også jeg er blant et fåtall menn som ser det for hva det er. De aller fleste tenker nok at du ikke er interessert, men jeg ser det for hva det er eller i hvert fall hva det kan være, så jeg vet at ikke alt er som det synes på overflaten. Løsningen på problemet ditt er nok bare å kaste seg ut i det selv om det er litt skummelt. Du er nok bare litt ute av trening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå