Gå til innhold

Noen frisører eller kreative sjeler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt mer eller mindre samme hårsveis. Ikke kortere enn til skuldrene, tidvis litt klippet opp, eller jevnlangt. Jeg er redd for å klippe håret kortere fordi jeg har naturlig fall i håret, og ønsker ikke bruke rettetang daglig.

Nå er jeg ufattelig lei av sveisen min, og håret begynner å bli ganske langt. Jeg føler det drar ned ansiktet mitt.

Jeg har rundt ansikt, relativt høy panne, er slank og ellers feminine trekk i ansiktet. (vet ikke om dette har så mye å si..). Veldig kort hår er utelukket!

TIPS? Noen???

Anonymous poster hash: ac4a2...776
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva med ein bob som slutter litt nedenfor kjeven eller litt over skuldrene? :) Til rundt ansikt er det fint med sideskill for å bryte opp den runde formen litt. Du nevner litt høg panne, så kanskje ein skrå lugg lagt til sida? Ville ha klippa håret litt opp. Ikkje ver redd for å klippe litt kortare enn du har gjort før. Ein bob er kjempefin med fall i. Har sjølv bob og fall. Liker godt å knipe opp litt krøller etter dusjen. :)

Skrevet

Jeg synes du skal klippe av deler av håret ditt og bruke det som bart. Prøv å være litt streng på jobben mens du holder en tust under nesa di. Det vil bringe deg lykke. Bon voyage.

Skrevet

Pannelugg?

Anonymous poster hash: 679cd...0db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...