AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Spesielt der hvor besteforeldre på den ene siden er engasjerte, mens på den andre siden er mer fraværende? Hvordan gjøre det slik at det ene barnet ikke alltid står igjen på sidelinjen? De barnabarna med engasjerte besteforeldre ofte er på overnatting, kino, teater og kommer hjem med gaver. . Hvordan løse dette??Anonymous poster hash: 68265...019
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Det er en av bakdelene ved å ha mine og dine barn. Anonymous poster hash: fbc52...58c
Frisørdama Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 Var det du som hadde datter som ble hjemme og på sfo i høstferien mens hans barn dro til besteforeldrene? Jeg ser vel for meg at det ofte blir forelderen med det barnet som får minst besteforeldre-kos, som må veie opp med å finne på ting med barnet sitt. Hvis ikke besteforeldrene til det andre barnet vil ta med bonus barnebarnet kan man jo ikke tvinge de.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Var det du som hadde datter som ble hjemme og på sfo i høstferien mens hans barn dro til besteforeldrene? Jeg ser vel for meg at det ofte blir forelderen med det barnet som får minst besteforeldre-kos, som må veie opp med å finne på ting med barnet sitt. Hvis ikke besteforeldrene til det andre barnet vil ta med bonus barnebarnet kan man jo ikke tvinge de. Enig.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Bonusbarnet bor nesten to timer unna far og resten av slekten, og barnet er hos oss annenhver helg. Derfor blir det til at bonusbarnet heller besøker farmor og farfar de helgene. Hadde sikker vært noe annet hvis vi hadde 50/50. Barnet har møtt bonusbesteforeldrene ved et par anledninger, og de behandler barnet som et av barnebarna.Anonymous poster hash: 0e4c6...b18
Peter007 Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Tror nok at du må innse at slik er det. Du får ikke gjort så annet enn og oppfordre de besteforeldrene som ikke er så aktive med barnebarn. Det er også naturlig at besteforeldre er forskjellige. Det kan være årsaker TS.ikke kjenner til med som gjør det hele. Endret 8. oktober 2014 av Peter007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå