veslepus Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Noen som vet hva den nyeste cd'en til Magnet heter? Vet egentlig ikke så mye om de/han/hun, men jeg hørte en sang en dag jeg satt på café... Fikk så lyst på den :-) Noen som vet?
Gjest Étoile Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 On your side. Fantastisk nydelig album! Hvis du har mulighet, burde du få med deg konserten hans på Rockefeller i begynnelsen av august, tror det var omkring 6. Han er helt magisk live!
veslepus Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2004 Tusen takk! Og takk for tips om konserten - håper jeg kan få med meg den. Vet du hvor mye billettene koster? Får man kjøpt de på billettservice, eller må man bare møte i døren? Ikke vært på Rockefeller før, jeg ... :oops:
Gjest Étoile Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Billettservice pleier å selge billetter til konserter på Rockefeller ja. Ville nok kjøpt på forhånd fremfor å kjøpe i døren dersom du vil gå, har opplevd mer enn en gang at det er utsolgt. Men det avhenger selvfølgelig veldig av hvem som spiller, vet ikke helt hvordan interessen er for Magnet jeg. Så ham på Norwegian Wood i juni, og har lyst til å gå på konserten i august også.
Gjest Phair Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 Noen av de samme laatene, men vil alikevel anbefale deg aa kjope den forste cd'n "quiet and still". Fantastisk vakker.
pusla Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Mener jeg så en cd av han på veldig niceprice på platecompaniet nå, tror jeg skal kjøpe den selv også. Konserten på rockefeller koster 200,-. Liker jeg cd'en går jeg jammen dit jeg også. Kjøper alltid billett på forhånd når jeg skal på rockefeller, jeg.
veslepus Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2004 Var inne på Platekompaniets hjemmesider og sjekket nå, det er jo "On your side" som er på tilbud Takk for tipset - der sparte jeg litt penger ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå