Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at det har kommet mange juleblader i butikkene, og lurer på om noen har kjøpt noen av disse? Kan de anbefales og hvorfor/hvorfor ikke?!

Er selv på jakt etter et blad som ikke har alt for mye strikking/hekling, men har mye inspirasjon til nye ting/teknikker en kan prøve seg på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt KK og Kamille. Mye (dessverre dyre) forslag til julegaver og pynt. Forslag til pynting av bord og hjem, og antrekk og div adventskalendere og innpakning. Jeg storkoser meg med bladene :danse:

Skrevet

Jeg har lest de samme bladene som hun over. Litt oppskrifter, litt gavetips, litt borddekking og mange sider om visse personers "julepynting" av hjemmene sine. Må si at jeg synes litt synd på barna som må feire jul med ei grein i en potte med 3 kuler på for foreldrene skal ha alt så stilrent.. nå ble det litt off-topic også her. Uansett, jeg har bare lest gjennom dem på jobb, og jeg ville ikke brukt 69+kr på de :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt Alt om Julen - Norsk Ukeblad

Det var noen fine strømper og votter med flettemønster, skal spare strikkemønstret og se om jeg ikke får noen til å strikke til meg til neste år...

Jeg fikk inspirasjon til dekorasjoner og lyslykter, ble frista av Bringebærtrøfler, og skal absolutt lage noen kule til/fra tags med påstrøkne nabbiperlereinsdyr :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk Julenr. Fra Rom 123 her om dagen - det var skuffende. Ingen inspirasjon å hente der.

Skrevet

KK sin.

Skrevet

Jeg har ingen blader fra i år, ville bare nevne en ting: jeg har et par år kjøpt alle julebladene jeg kom over, og da har jeg sett at noen av artiklene faktisk går igjen enten i to blader samme år eller i et annet blad neste år. Sjelden, selvsagt, men det skjer. Og tipsene til diy er ofte veldig like, så det kan være at ett eller to blad er nok til å dekke alt man får i årets blader totalt sett.

Skrevet

Jeg har ingen blader fra i år, ville bare nevne en ting: jeg har et par år kjøpt alle julebladene jeg kom over, og da har jeg sett at noen av artiklene faktisk går igjen enten i to blader samme år eller i et annet blad neste år. Sjelden, selvsagt, men det skjer. Og tipsene til diy er ofte veldig like, så det kan være at ett eller to blad er nok til å dekke alt man får i årets blader totalt sett.

Enig med deg ☺ Tror nok grunnen til at jeg ikke finner så mange inspirerende julader i år er at jeg har kjøpt så mange tidligere år - så nå blir det lite nytt.... Men jeg har henta fram en bunke med gamle juleblader jeg skal kose meg med i helga, finner forhåpentligvis noe jeg har lyst å lage ☺☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...