Rex Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) For å være ærlig, de biter og bjeffer. De er garantert lojale mot sine eiere, men kan godt bite andre om de plutselig føler for det. Jeg stoler rett og slett ikke på de beistene. Jeg ville ikke klagd på dette om det var for 10 år siden. Men nå virker det som at hundeeiere blir stadig mer og mer latere til å putte hunder i bånd. Jeg har sett ved flere anledninger at hunder sprader rundt uten bånd eller eier. Så dette skaper selvsagt frykt for å bruke beina til å gå til plasser når man tenker at en kjøter kan bli aggressiv og bite. Dette får meg nesten til å tenke at mennesker bryr seg mer om dyr enn mennesker. Kunne liksom godt bare slippet løs tigere omkring, men de er bare snill sjø. Endret 8. oktober 2014 av Rex 4
Gjest crem Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 det er faktisk sånne utsagt som du kommer med i overskriften som gjør at jeg liker dyr bedre en noen mennesker..
chouette Skrevet 8. oktober 2014 #3 Skrevet 8. oktober 2014 det er faktisk sånne utsagt som du kommer med i overskriften som gjør at jeg liker dyr bedre en noen mennesker.. Word! 6
anybody Skrevet 8. oktober 2014 #4 Skrevet 8. oktober 2014 Hvor ofte har du faktisk sett en random hun bite et menneske? Eller angripe et menneske? 12
Petra75 Skrevet 8. oktober 2014 #5 Skrevet 8. oktober 2014 Og jeg skulle ønske alle ungdommer mellom 11-23 blir sperret inne/sendt til en øde øy, siden de bare driver med hærverk, vold, rus og faenskap. Nei, takke meg til bikkjer. De er lettere å forholde seg til. 30
Gjest Sådetså Skrevet 8. oktober 2014 #6 Skrevet 8. oktober 2014 For å være ærlig, de biter og bjeffer. De er garrantert lojale mot sine eiere, men kan godt bite andre om de plutselig føler for det. Jeg stoler rett og slett ikke på de beistene. Jeg ville ikke klagd på dette om det var for 10 år siden. Men nå virker det som at hundeeiere blir stadig mer og mer latere til å putte hunder i bånd. Jeg har sett ved flere anledninger at hunder sprader rundt uten bånd eller eier. Så dette skaper selvsagt frykt for å bruke beina til å gå til plasser når man tenker at en kjøter kan bli aggressiv og bite. Dette får meg nesten til å tenke at mennesker bryr seg mer om dyr enn mennesker. Kunne liksom godt bare slippet løs tigere omkring, men de er bare snill sjø. Du har tydeligvis ingen anelse hva du prater om. En hund er så god som sin eier, er ikke hunden sin feil men den som oppdrar hunden. 12
Gjest Belle âme Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Og jeg skulle ønske alle ungdommer mellom 11-23 blir sperret inne/sendt til en øde øy, siden de bare driver med hærverk, vold, rus og faenskap. Nei, takke meg til bikkjer. De er lettere å forholde seg til. Whaaaaat?
Rex Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) det er faktisk sånne utsagt som du kommer med i overskriften som gjør at jeg liker dyr bedre en noen mennesker.. Vi er dyr. Bare mer intelligente og unikt iforhold til kommunikasjon mellom oss selv, som språk og tanker. Du har tydeligvis ingen anelse hva du prater om. En hund er så god som sin eier, er ikke hunden sin feil men den som oppdrar hunden. Og det skal gå utover folk for deres inkompetanse? Aggresjon i hunder er også genetisk, og ikke bare innenfor oppdragelse. Endret 8. oktober 2014 av Rex 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er enig med ts. Hunder er noe vi burde utryddet for lenge siden! De er stygge og eierne er gale. Anonymous poster hash: 98339...38e 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #10 Skrevet 8. oktober 2014 Hadde vært lettere om du forlot denne verdenen, så hadde vi spart livet til milloner av hunder Anonymous poster hash: c3dcf...146 23
Gjest crem Skrevet 8. oktober 2014 #11 Skrevet 8. oktober 2014 Vi er dyr. Bare mer intelligente og unikt iforhold til kommunikasjon mellom oss selv, som språk og tanker. jeg syntes ikke du virker mer intelligent da men..
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #12 Skrevet 8. oktober 2014 Folk burde virkelig lære seg å håndtere sine egne fobier istedet for å forvente at resten av verden skal tilpasse seg dem. Jeg får litt curlinggenerasjon-følelse av dette. Selv er jeg svært lite begeistret for fremmede unger, men jeg forventer ikke at andre folk skal slutte å få unger bare fordi jeg har et problem. Anonymous poster hash: df489...751 24
Rex Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) jeg syntes ikke du virker mer intelligent da men.. Jeg skal ikke frarøve deg den påstanden. Dyreelskere i et nøtteskall Folk burde virkelig lære seg å håndtere sine egne fobier istedet for å forvente at resten av verden skal tilpasse seg dem. Jeg får litt curlinggenerasjon-følelse av dette. Folk burde virkelig lære seg å håndtere sitt ansvar istedet for å forvente at resten av verden skal tilpasse seg dem. Jeg får litt PETA-følelse av dette. Endret 8. oktober 2014 av Rex
Gjest crem Skrevet 8. oktober 2014 #14 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg skal ikke frarøve deg den påstanden. Dyreelskere i et nøtteskall det er heldigvis ikke noe galt i være dyreelsker
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Har du hatt en vond barndom Rex? Blitt missbrukt kanskje? Uansett så virker du litt skadet. Anonymous poster hash: 83c63...8d1 10
sighopath Skrevet 8. oktober 2014 #16 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan kan man hate noe så vakkert? 10
Rex Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) det er heldigvis ikke noe galt i være dyreelsker Å like dyr er greit. Og bruke det på bekostning mot folk er bare absurd. Hvordan kan man hate noe så vakkert? Du vil om den biter deg. Skaff deg en katt heller Endret 8. oktober 2014 av Rex
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #18 Skrevet 8. oktober 2014 Må være trist å leve et så uopplyst og begrenset liv som TS må gjøre. Så mens du dagdrømmer om å avlive alle hunder i verden, tar jeg med meg kjøtern min på tur for å gjøre livet LITT værre for sånne som deg. Anonymous poster hash: 5f4c6...a8c 10
Gjest crem Skrevet 8. oktober 2014 #19 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan kan man hate noe så vakkert? så nydelig
Rex Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #20 Skrevet 8. oktober 2014 Må være trist å leve et så uopplyst og begrenset liv som TS må gjøre. Så mens du dagdrømmer om å avlive alle hunder i verden, tar jeg med meg kjøtern min på tur for å gjøre livet LITT værre for sånne som deg. Anonymous poster hash: 5f4c6...a8c Greit det I mens gjør gode politifolk i statene en tjeneste å drepe aggressive hunder. Have fun!
Anbefalte innlegg