Gå til innhold

Hvorfor hadde du sex med en fra KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvorfor hadde du sex med en fra KG?

Motivet for tråden er å finne ut hva man som bruker bør gjøre for å få seg et ligg med unge attraktive jenter fra KG. Så greit om svarene er konkrete og utfyllende.

Hadde en tråd om de på seksualitetforumet tidligere, men den ble slettet siden mod mente det egnet seg bedre på snikk-snakk. Regner ikke med at noen ønsker å benytte seg av AB-funksjonen i en slik tråd uansett.

Endret av Summers
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange som har et mål om å ha sex med "unge, attraktive jenter fra KG"?

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Hallo!?! Hva med oss som ikke er så unge (dog barn(s)lig til sinns) og har et utseende som kunne skremme fanden på flatmark?

Skrevet (endret)

Unge attraktive jenter er ikke akkurat en veldig sær preferanse så forstår ikke hvorfor folk henger seg opp i den. Jeg kunne selvsagt skrevet at de gamle/stygge kunne få svare så lenge de spesifiserte hvem de var, men det virket ikke passende.

Vil også minne de pene og attraktive jentene om at dere har egeninteresse i å svare i tåden, da det tross alt handler om å gjøre seg mer attraktive for dere. Og det å endre seg for å gjøre seg mer attraktiv er noe mange betrakter som en positiv egenskap.

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri, og kommer forsåvidt heller aldri til å ha sex med folk jeg "møter" på KG :fnise: Når jeg er kåt stikker jeg til kompisen min. :humpe:

Skrevet

pga den kule signaturen hans :rodmer:

nei, men er det egentlig så mange som har sex her inne, a? Og selvom det skulle finnes en grunn så hadde den jo ikke funket for alle da :)

Skrevet

Tenker på det hele tiden jeg. Prøver å skrive en del på "Mitt skip er lastet med". Venter vel egentlig bare på å se navnet mitt på skipet der...

Og PM er stinn full..

Men jeg er redd, jeg også er blitt altfor gammel.. *Blåser i den glatte barten som ikke er der*

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg hadde ikke det. Hvorfor lyver du?????

Skrevet

Ble ikke så mye svar i denne tråden. Men merkelig hvordan alle personangrepene ble borte når man ikke kunne bruke AB-funksjonen.

Skrevet

Så det du egentlig var ute etter, var en svadapost med mange personangrep?

Og endte opp med bare svadapost.. jaja du kan ikke få i både pose og sekk, serru :fnise:

Skrevet

Så det du egentlig var ute etter, var en svadapost med mange personangrep?

Og endte opp med bare svadapost.. jaja du kan ikke få i både pose og sekk, serru :fnise:

Nei:

Motivet for tråden er å finne ut hva man som bruker bør gjøre for å få seg et ligg med unge attraktive jenter fra KG.

Skrevet (endret)

Men hva med de eldre damene her da? Skal de liksom lide?

Og hva skulle poenget være med å finne seg dame på KG?

Har du ikke ørten antall sjekkesider hvor dette kan gjøres?

Og jeg har lest flere steder på KG at dette er ikke noe dating sted..!

Jeg skal forlate denne posten, da dette verken bryr meg eller er av noe interesse.

Endret av NonJuan
Skrevet

Men hva med de eldre damene her da? Skal de liksom lide?

Det er vel ingen på KG som bruker forumet mer effektiv til å skaffe seg ligg enn de gamle damene på KG.

Skrevet

Unge attraktive jenter er ikke akkurat en veldig sær preferanse så forstår ikke hvorfor folk henger seg opp i den. Jeg kunne selvsagt skrevet at de gamle/stygge kunne få svare så lenge de spesifiserte hvem de var, men det virket ikke passende.

Vil også minne de pene og attraktive jentene om at dere har egeninteresse i å svare i tåden, da det tross alt handler om å gjøre seg mer attraktive for dere. Og det å endre seg for å gjøre seg mer attraktiv er noe mange betrakter som en positiv egenskap.

Egeninteresse og egeninteresse, fru Blom... Hadde jeg vært ung, pen og attraktiv er nok dette tråden jeg hadde skydd som pesten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...