Gå til innhold

Er du fornøyd med sommerværet?  

1. 1. Er du fornøyd med sommerværet?

• Ja
      4
    • Nei
      15
    • Været interesserer meg ikke
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ifølge "vær-Siri" så har vi ingen grunn til å klage på været i og med at vi bor her vi bor .

Men jeg klager for det :( . Jeg er lei av regn og vind. Jeg elsker å bade og vannet er så kaldt :murvegg:

Er det noen andre som er lei av været eller er det bare meg? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det er jo ikke alle som har muligheten til å flytte til et varmere land da. Derfor klager ejg så mye jeg bare vil, for vi har dritt vær her i Bergen. :evil:

Skrevet

Jeg klager akkurat så mye jeg vil.. enten jeg får lov av "Vær-Siri" eller ikke...

Gjest Emera
Skrevet

Vel, vi er jo stort sett spart for ekstremvær her på berget, da.

Men sommer kan jeg ikke se at vi har... :(

Skrevet

Er drittlei av dette griseværet!! :evil:

Gjest Catwoman
Skrevet

Man kan vel klage så mye man vil..... men det hjelper veldig lite, i og med at det er ingen som kan styre været. Det beste er vel å godta at været er som det er, og gjøre det beste ut av det?! :P

Jeg syns det er patetisk når folk begynner å ringe til vær-melderne og skjeller de ut pga dårlig vær.

Skrevet

Alle kan klage så mye de vil på hva de vil, men det betyr ikke at det gjør situvasjonen noe annerledes.

Orker ikke gå rundt og klage på været hele tiden heller, er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett :wink:

Skrevet

Jeg irriterer meg litt over været, men ikke så mye, jeg sitter jo for det meste inne uansett hva slags vær. Men nå kommer ferien vår straks og da er vi mer ute, og det hadde vært fint om det i allefall ikke regnet.

Når meteorologene sier at det er den kaldeste sommeren på 10 år, bør det jo være lov til å klage, enten vi bor i Norge eller ikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Folk kan klage så mye de vil..(så lenge jeg slipper å høre på....)

Jeg er i grunnen fornøyd med været her nede, selv om vi har hatt litt regn i det siste...Satser på at høsten blir solrik...

Clea

Skrevet

Eller som de sier i militæret: Det er ikke dårlig eller bra vær, det er mye eller lite vær

Jeg syntes den er fin jeg. Altså helt til det blir sørpevær eller regn i 2 uker strekk. Ellers så er regn bare fint

Skrevet

Jeg og, klager når jeg finner det nødvendig.

Skrevet
Jeg og' date=' klager når jeg finner det nødvendig.[/quote']

Henger meg faktisk på den, jeg. Været på disse kanter er rett og slett fælt, og vi er nå i midten av juli?? :fy:

Skrevet
Man kan vel klage så mye man vil..... men det hjelper veldig lite, i og med at det er ingen som kan styre været. Det beste er vel å godta at været er som det er, og gjøre det beste ut av det?! :P

Jeg syns det er patetisk når folk begynner å ringe til vær-melderne og skjeller de ut pga dårlig vær.

Det blir jo for dumt... Visste ikke at folk gjorde det :ler:

Skrevet

Jøss. :o Er folk så dumme? :roll:

Gjest Catwoman
Skrevet

Joda, er visst noen som gjør det. Tror det var vær-Siri som uttalte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...