Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg synes Sesam stasjon var grei nok. Men langt i fra noen favoritt Favorittene mine var nok. Thomas toget, Brannmann sam, Postman Pat, Fragglene, Mummidalen. og Flukten fra Dyreskogen
Kardinal Skrevet 8. oktober 2014 #22 Skrevet 8. oktober 2014 Helt enig!!!! Var seriøst det kjedligste som gikk på barne tv i min barndom. Herregud som jeg hatet det!
Gjest Snuttepi Skrevet 10. oktober 2014 #23 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg likte heller ikke sesam stasjon. Kunne ikke fordra hvinestemmen til hun dama, husker ikke i farta hva hun het... Hun som sang hele tiden. Fragglene, derimot, de var helt sjef! 1
Haugenjenta Skrevet 14. oktober 2014 #24 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg elsket det meste som gikk på barne-tv SS, Huset med det rare i, Postman Pat, Brannman Sam, Thomas Toget, Pingu, etc.. Å, skulle ønske jeg var liten igjen Noen som husker de leir"mennene", var tre av dem (rød, orange og gul, tror jeg)?
NumberSix Skrevet 14. oktober 2014 #25 Skrevet 14. oktober 2014 Huset med det rare i! Åå, det var favoritten min! Alt annet var egentlig kjedelig
Gjest Riskjeks Skrevet 14. oktober 2014 #26 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg syntes ikke Sesam Stasjon var så veldig gøy. Helt greit, men litt for pedagogisk (med sånne krampeaktige "lære-situasjoner" med telling osv klemt inn over alt - minner litt om dagens Dora Explorer, det er samme greine bare tatt ti hakk videre). Likte bedre Huset med det rare i, der var det litt mer action 1
Gjest Riskjeks Skrevet 14. oktober 2014 #27 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg elsket det meste som gikk på barne-tv SS, Huset med det rare i, Postman Pat, Brannman Sam, Thomas Toget, Pingu, etc.. Å, skulle ønske jeg var liten igjen Noen som husker de leir"mennene", var tre av dem (rød, orange og gul, tror jeg)? Plipp. Plopp og Plomma kanskje? To av dem som var litt slemme mot den ene? 2
Haugenjenta Skrevet 14. oktober 2014 #28 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Plipp. Plopp og Plomma kanskje? To av dem som var litt slemme mot den ene? Tusen takk Gått og vridd hjernen omtrent for å finne ut av det, nå reddet du dagen min litt Endret 14. oktober 2014 av Haugenjenta
Gjest Riskjeks Skrevet 14. oktober 2014 #29 Skrevet 14. oktober 2014 Tusen takk Gått og vridd hjernen omtrent for å finne ut av det, nå reddet du dagen min litt Haha, så bra
Millimani Skrevet 14. oktober 2014 #30 Skrevet 14. oktober 2014 Mens vi snakker om kjedelig: hvor kjedelig var ikke Thomas toget? Anonymous poster hash: 4a0f8...fbf Det var faktisk av en eller annen grunn min absolutte favoritt! Sesam Stasjon derimot kunne jeg visst ikke fordra. Mamma har fortalt at jeg ba om at hun skulle slå av tv'en når det kom på Sesam stasjon var noe av det teiteste barne-tv jeg visste om da jeg var liten. Altfor pedagogisk, gørr kjedelig, den jeg mest ikke kunne fordra var Bjarne betjent. Men jeg likte vel egentlig ingen av dem. Lokomotivet Thomas ar noe av det festligste jeg visste 1
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 14. oktober 2014 #31 Skrevet 14. oktober 2014 Mens vi snakker om kjedelig: hvor kjedelig var ikke Thomas toget? Anonymous poster hash: 4a0f8...fbf BLASFEMI 1
Gjest Fayme Skrevet 14. oktober 2014 #32 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg likte godt Sesam Stasjon, mest på grunn av Erling og Bernt! Thomas Toget var det kjedeligste jeg visste om, fikk så dårlig samvittighet siden pappa kjøpte det på film til meg, og Postman pat liker jeg ikke. Noddy og flukten fra dyreparken var alltid morsomt, og Noahs øy. Husker min favoritt var Spunky eselet, men det gikk ikke på barnetv som jeg vet om iallefall, hadde det bare på VHS.
chouette Skrevet 14. oktober 2014 #33 Skrevet 14. oktober 2014 Huset med det rare i! Åå, det var favoritten min! Alt annet var egentlig kjedelig Hoho, husker jeg syntes det var kleint :D var ikke han Johannes hele tiden drithypp på hun med blonde krøller?
Shinigami Skrevet 14. oktober 2014 #34 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hoho, husker jeg syntes det var kleint :D var ikke han Johannes hele tiden drithypp på hun med blonde krøller?Snakker du om Amalies jul? Bege serier var filmet på samme sted Endret 14. oktober 2014 av Shinigami
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #35 Skrevet 14. oktober 2014 Snakker du om Amalies jul? Bege serier var filmet på samme sted Nei, helt sikker på det var Huset Anonymous poster hash: c364f...0d8
chouette Skrevet 14. oktober 2014 #36 Skrevet 14. oktober 2014 Nei, helt sikker på det var Huset Anonymous poster hash: c364f...0d8 Skulle ikke være anonym
Millimani Skrevet 14. oktober 2014 #37 Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Hoho, husker jeg syntes det var kleint :D var ikke han Johannes hele tiden drithypp på hun med blonde krøller? Ingunn Kyrkjebø..., og ja han var vel hypp på henne, kan man si Endret 14. oktober 2014 av Millimani
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå