Gå til innhold

God elsker = god utholdenhet  

1 stemme

1. 1. God elsker = god utholdenhet

• Det kan stemmer
      1
    • Ligger noe i det ja
      10
    • For noe tull
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

God elsker = god utholdenhet ?

Etter det jeg har erfart så virker det slik. Jo lenger man klarer å holde på (med noen innlagte pauser seff når dommeren blåser av) jo "bedre" virker man.

Holder man på lenge >>> damen får flere orgasmer >>> lengre nytelse >>> Fått nok / hun er mettet :P

Selvføligelig kan man ikke være "helt grønn" heller. Man må ta noen "signaler", men spørsmålet mitt forrutsetter at man er "normal" på dette området !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utholdenhet har jo noe å si, men det er noe som heter å holde ut for lenge også... :roll:

Skrevet

Utholdenhet er en del av en hel pakke, god utholdenhet alene gjør ingen god elsker, på samme måte som en med lite utholdenhet ikke automatisk er en dårlig elsker.

Gjest Poirot
Skrevet

Kommer helt ann på.

For min del har det ingen hensikt at han peiser på i 50 minutter i strekk. Ei heller i kun 1 sekund.

En mellomting er alltid bra.

Skrevet

Uhm. Hva ligger i forskjellen "Det kan stemmer " og "Ligger noe i det ja" ?? :roll:

Gjest lurven
Skrevet

jeg holder alltid ut for lenge

det er litt slitsomt

Skrevet
Uhm. Hva ligger i forskjellen "Det kan stemmer " og "Ligger noe i det ja" ?? :roll:

Sorry jeg skal ta meg sammen når det gjelder korekturen min (sikkert ikke rett skrevet det ordet engang :P )

Skrevet
Kommer helt ann på.

For min del har det ingen hensikt at han peiser på i 50 minutter i strekk. Ei heller i kun 1 sekund.

En mellomting er alltid bra.

Bånn gass i 50 min høres meeeget mye ut ja. Men totalt går det sikkert greit, med noen innlagte pauser for å få liv i junior igjen... men på den andre siden.. ikke alle som får den opp etter en runde også da..

Gjest Gjesta
Skrevet

Synes det er greit med variasjon jeg...

En quickie er å foretrekke fremfor en lang omgang når man vil sove men likevel ha seg noe...

Clea

Skrevet

"God elsker" ligger jo mest i forspillet da, synes jeg. Det er jo da han kan vise hvor "dyktig" han er. Selve samleiet bør helst vare mer enn 30 sekunder, men utholdenhet utover det normale har lite å si.

Gjest gjesta
Skrevet

God utholdenhet er ikke lik en god elsker.

Snakker av erfaring. Hjelper ikke å holde ut lenge dersom du ikke har dama med deg. Og noen burde ha brukt litt mer tid og energi på forspill.

Gjest Nei Icy...
Skrevet

Icy.... :fy:

Som en jente på snart 30 år må jeg få innvie deg i en "hemmelighet": En del ganger har jeg bare tenkt "blir han ikke ferdig snart"!

Utholdenhet er ikke definisjonen på en god elsker nei...

Jeg vi heller framheve egenskaper som:

- Sanselig

- Nær

- Sosiale antenner og oppmerksom

- Gi fremfor å ta..(av og til hvertfall)

- Inderlig

- Dyp..(hehe)

- Sakte og hard

- Rolig og ikke nervøs

**Ikke en kjapp og uerfaren type som tror at varigheten spiller den viktigste rollen..

Skrevet

Å være en god elsker har mye mer med å ta partnerens signaler enn å holde ut i hundre år - det kan bli for lenge også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...